Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
κερδίστε 1,90 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Ο τόμος αυτός φιλοξενεί κείμενα πρωτότυπων και δημιουργικών προτάσεων διδασκαλίας που θα κάνουν το μάθημα της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον για τους μαθητές, καθώς και πιο αποτελεσματικό.Κάθε διδακτική πρόταση αποτελεί σχέδιο ωριαίας διδασκαλίας ή διδακτικό σενάριο που αφορά σε μία διδακτική ενότητα. Όλες οι προτάσεις έχουν εφαρμοστεί ή μπορούν να εφαρμοστούν σε πραγματική τάξη. Της παρουσίασης των προτάσεων προηγείται ένα Θεωρητικό Μέρος, όπου αναλύονται όλες οι έγκυρες σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στις οποίες βασίζονται όλες οι διδακτικές προτάσεις που περιέχει ο τόμος.
Αρκετά από τα προτεινόμενα σενάρια διδασκαλίας βασίζονται, εκτός των άλλων, και στη χρήση Νέων Τεχνολογιών. Ούτε όλα όμως προϋποθέτουν ιδιαίτερη εξοικείωση του φιλολόγου με αυτές (λ.χ. πιστοποίηση Β' Επιπέδου) ούτε όλα αξιοποιούν στον ίδιο ή σε σημαντικό βαθμό τις ΤΠΕ. Όλες, όμως, οι προτάσεις διδασκαλίας (i) βασίζονται στα ισχύοντα ΑΠΣ, (ii) μπορούν να εφαρμοστούν σε μια «μέση» τάξη ενός συνηθισμένου δημόσιου σχολείου, (iii) εμφανίζουν διαβαθμισμένο επίπεδο διδακτικής καινοτομίας, αφού άλλες είναι περισσότερο και άλλες λιγότερο πρωτότυπες, και (iv) δεν απαιτούν ιδιαίτερο επίπεδο υποδομών ΤΠΕ και λογισμικού. Έτσι, όλες είναι εύκολα εφαρμόσιμες υπό έναν όρο: ο φιλόλογος που θα επιχειρήσει να τις αξιοποιήσει, να επιθυμεί και να έχει αποφασίσει να εκσυγχρονίσει και να αναβαθμίσει, γενικότερα, τη διδασκαλία του και τις συνθήκες μάθησης που προσφέρει στους μαθητές του.