Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
κερδίστε 3,80 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.2918 |
Βάρος : |
1.024 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
578 |
Barcode : |
9789606685613 |
|
ISBN : |
978-960-6685-61-3 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2015 |
Περιγραφή
Μια ολοκληρωμένη πρόταση για το μάθημα της μουσικής σε όλες τις βαθμίδες της Μουσικής εκπαίδευσης που διαφωτίζει ποικίλες πτυχές του πεδίου, μέσα από ένα επικαιροποιημένο θεωρητικό υπόβαθρο αλλά και μέσα από προτάσεις εφαρμογής.Οι θεωρητικές ενότητες του βιβλίου προκρίνουν προσεγγίσεις που ξεπερνούν την παραδοσιακή συμβατική αντίληψη για το μάθημα της μουσικής και προτείνουν νέες πρακτικές, νέα μεθοδολογικά εργαλεία, νέα περιεχόμενα και νέες μουσικοπαιδαγωγικές αρχές. 300 περίπου δραστηριότητες πλαισιώνουν το θεωρητικό μέρος. Κάποιες από αυτές μπορούν να υλοποιηθούν ως μέρος ενός μαθήματος, άλλες μπορούν να καλύψουν ολόκληρη τη διδακτική ώρα ενώ υπάρχουν και αρκετές που χρειάζονται περισσότερες διδακτικές ώρες (project). Η/ο εκπαιδευτικός, μελετώντας κάθε δραστηριότητα, θα αποφασίσει για τον χρονικό ορίζοντα της υλοποίησής της και θα οργανώσει αντίστοιχα το μάθημά της/του.
Αξίωμα του βιβλίου είναι ότι ο σκοπός της μουσικής εκπαίδευσης δεν είναι μόνο να διδάσκουμε στα παιδιά και στους νέους να τραγουδούν σωστά και να παίζουν μουσικά όργανα, να διαβάζουν νότες ή να αυτοσχεδιάζουν και να συνθέτουν μουσική. Είναι κάτι πολύ περισσότερο. Η ανάπτυξη της μουσικότητας των μαθητών μας, περιλαμβάνει τη σκέψη τους, τα συναισθήματά τους, το σώμα τους, διαμορφώνει την αυτοαντίληψή τους, το δυναμικό τους, το χαρακτήρα τους. Μέσα από τη μουσική εκπαίδευση οι μαθητές/μαθήτριες μπορούν να βιώσουν το αίσθημα του "ανήκειν" σε μία ομάδα, να προσδιορίσουν την προσωπική και την κοινωνική τους ταυτότητα, και να δώσουν νόημα στον εαυτό τους και στον κόσμο.