Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
κερδίστε 6,57 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.2919 |
Βάρος : |
0.718 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
336 |
|
Barcode : |
9789600117028 |
ISBN : |
978-960-01-1702-8 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2015 |
Περιγραφή
Η παραγωγή γραπτού λόγου αποτελεί μια σύνθετη και επίπονη δραστηριότητα που απαιτεί από το μαθητή-συγγραφέα τη συνέργεια γλωσσικών, γνωστικών, μεταγνωστικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Το ίδιο επίπονη -και προκλητική συνάμα- είναι η διδασκαλία της, εφόσον απαιτεί και από τον εκπαιδευτικό γνώσεις και δεξιότητες, προκειμένου να διαμορφώνει αποτελεσματικά περιβάλλοντα μάθησης και διδασκαλίας, με τις οποίες το παραδοσιακό μοντέλο έχει αποτύχει να τον εφοδιάσει.Το παρόν βιβλίο, αφορμώμενο από τις παραπάνω διαπιστώσεις, επιδιώκει να φέρει σε επαφή τους εκπαιδευτικούς με τις σύγχρονες κοινωνικο-γνωστικές και κοινωνικο-πολιτισμικές προσεγγίσεις της παραγωγής του γραπτού λόγου οι οποίες αναδύθηκαν από την κριτική που ασκήθηκε στο παραδοσιακό μοντέλο για την αναποτελεσματικότητά του - και σ' αυτό το στόχο είναι αφιερωμένο το πρώτος μέρος του βιβλίου. Στο δεύτερο παρουσιάζονται οι βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν ένα αποτελεσματικό περιβάλλον μάθησης και διδασκαλίας κα οι οποίες απορρέουν από τις παραπάνω θεωρητικές προσεγγίσεις, ενώ στο τρίτο μέρος, το περισσότερο πρακτικό, παρατίθενται συγκεκριμένες τεχνικές και στρατηγικές διδασκαλίας που υποστηρίζουν τον εκπαιδευτικό να εφαρμόσει έμπρακτα τις αρχές αυτές.