close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ




24,90 € 22,41 €
κερδίστε 2,49 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.2664
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
23χ16
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
576
Barcode :
9789609552790
ISBN :
978-960-9552-79-0
Ετος κυκλοφορίας :
2011

Περιγραφή

Τα τελευταία χρόνια, οι έννοιες των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και της δυσλεξίας κυριαρχούν στο πεδίο της σχολικής και εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Παρά την πληθώρα των μελετών όμως από διακεκριμένους επιστήμονες, που επιδιώκουν να φωτίσουν τις ποικίλες πλευρές του θέματος από διαφορετικές θεωρητικές προσεγγίσεις, οι έννοιες αυτές συνεχίζουν σε μεγάλο βαθμό να προκαλούν αμφισβήτηση, διαμάχες και αντιπαραθέσεις. Η φύση, το εννοιολογικό πλαίσιο, η ορολογία, ο εντοπισμός, η ανάπτυξη, η συχνότητα εμφάνισης, η πρόγνωση και η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών εξακολουθούν να αποτελούν πρόκληση για τους ειδικούς.

Το βιβλίο επιχειρεί να αναδείξει και εν μέρει να αποσαφηνίσει αυτά τα ζητήματα, παρουσιάζοντας τεκμηριωμένα επιστημονικά δεδομένα από τον ελληνικό και διεθνή χώρο για τη φύση και τον μηχανισμό λειτουργίας των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και για την αξιολόγηση και την υποστήριξη των ατόμων που αντιμετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες, με έμφαση στην έγκαιρη ανίχνευση και αντιμετώπιση. Ειδικότερα περιγράφονται: (α) το θεωρητικό υπόβαθρο της ανάγνωσης, της κατανόησης και του γραπτού λόγου· (β) η ταξινόμηση των μαθησιακών δυσκολιών· (γ) τα χαρακτηριστικά των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες· (δ) οι σύγχρονες προσεγγίσεις για την αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών· (ε) τα μοντέλα παρέμβασης για τις μαθησιακές δυσκολίες σε ατομικό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής τάξης· και (στ) τα φιλικά στη δυσλεξία σχολεία και ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου. Σημαντική είναι η συμβολή του διακεκριμένου καθηγητή του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, Peter Pumfrey, o οποίος στο σχετικό κεφάλαιο εκθέτει τους σύγχρονους προβληματισμούς για τη δυσλεξία.

Πρόκειται για μια προσπάθεια έγκυρης επιστημονικής ενημέρωσης που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε επιστήμονες (ψυχολόγους, ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων), προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές ψυχολογίας και παιδαγωγικών, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που ενδιαφέρεται να μελετήσει το δύσκολο, ευαίσθητο και συχνά "θολό" πεδίο των μαθησιακών δυσκολιών.