close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ




135,00 € 121,50 €
κερδίστε 13,50 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
011.3901
Βάρος :
2.646 kg
Εκδότης :
Διαστάσεις :
28χ21
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
898
Barcode :
9789604582044
ISBN :
978-960-458-204-4
Ετος κυκλοφορίας :
2009

Περιγραφή

Πρόκειται για μια εισαγωγή στην επιστήμη του Marketing, γραμμένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εμπλουτισμένο με πρακτικές εφαρμογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδημαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά με θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής.

Οι συγγραφείς παρέχουν μια πλήρη θεώρηση της επιστήμης του marketing, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο ανάπτυξης πελατειακής αξίας και σχέσεων με επικέντρωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των εφαρμογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται σε θέματα ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Καταγράφονται οι τάσεις και οι προκλήσεις που αναδύονται στο
περιβάλλον της επιχείρησης και ενσωματώνονται στις κλασσικές αρχές, διευρύνοντας την μεθοδολογία και τις τεχνικές έρευνας και διοίκησης. Αναλύονται επίσης και ζητήματα στρατηγικής επιχειρησιακής ανάπτυξης, με έμφαση σε θέματα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και δημιουργίας σχέσεων με τους συνεργάτες.

Τα καινοτόμα κανάλια επικοινωνίας και το ψηφιακό marketing αποτελούν σύγχρονες εφαρμογές που συμπεριλαμβάνονται στην ανάλυση των συγγραφέων. Η πελατοκεντρική στρατηγική, ο επιχειρησιακός στρατηγικός σχεδιασμός, η διαχείριση των πληροφοριών, η κατανόηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, η τιμολόγηση, τα κανάλια προώθησης και διανομής του προϊόντος, οι δημόσιες σχέσεις και η διεθνής αγορά είναι από τα θέματα που αναλύονται.
Πρόκειται για ζητήματα κλασσικών αρχών και μεθόδων του marketing, φιλτραρισμένα μέσα από τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο χώρο.

Η πληθώρα πρακτικών παραδειγμάτων, οι ερωτήσεις καθοδήγησης, οι μελέτες εφαρμογής καθώς και η παράθεση μιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων ως πηγή περαιτέρω μελέτης και έρευνας καθιστούν το παρόν έργο ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των ειδικών του μάρκετινγκ, των επιχειρηματιών και των σπουδαστών.

Πρόλογος στην ελληνική έκδοση: Μάρω Βλαχοπούλου.