Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
κερδίστε 13,50 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
011.3901 |
Βάρος : |
2.646 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
28χ21 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
898 |
|
Barcode : |
9789604582044 |
ISBN : |
978-960-458-204-4 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2009 |
Περιγραφή
Πρόκειται για μια εισαγωγή στην επιστήμη του Marketing, γραμμένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εμπλουτισμένο με πρακτικές εφαρμογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδημαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά με θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής.Οι συγγραφείς παρέχουν μια πλήρη θεώρηση της επιστήμης του marketing, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο ανάπτυξης πελατειακής αξίας και σχέσεων με επικέντρωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των εφαρμογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται σε θέματα ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Καταγράφονται οι τάσεις και οι προκλήσεις που αναδύονται στο
περιβάλλον της επιχείρησης και ενσωματώνονται στις κλασσικές αρχές, διευρύνοντας την μεθοδολογία και τις τεχνικές έρευνας και διοίκησης. Αναλύονται επίσης και ζητήματα στρατηγικής επιχειρησιακής ανάπτυξης, με έμφαση σε θέματα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και δημιουργίας σχέσεων με τους συνεργάτες.
Τα καινοτόμα κανάλια επικοινωνίας και το ψηφιακό marketing αποτελούν σύγχρονες εφαρμογές που συμπεριλαμβάνονται στην ανάλυση των συγγραφέων. Η πελατοκεντρική στρατηγική, ο επιχειρησιακός στρατηγικός σχεδιασμός, η διαχείριση των πληροφοριών, η κατανόηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, η τιμολόγηση, τα κανάλια προώθησης και διανομής του προϊόντος, οι δημόσιες σχέσεις και η διεθνής αγορά είναι από τα θέματα που αναλύονται.
Πρόκειται για ζητήματα κλασσικών αρχών και μεθόδων του marketing, φιλτραρισμένα μέσα από τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο χώρο.
Η πληθώρα πρακτικών παραδειγμάτων, οι ερωτήσεις καθοδήγησης, οι μελέτες εφαρμογής καθώς και η παράθεση μιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων ως πηγή περαιτέρω μελέτης και έρευνας καθιστούν το παρόν έργο ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των ειδικών του μάρκετινγκ, των επιχειρηματιών και των σπουδαστών.
Πρόλογος στην ελληνική έκδοση: Μάρω Βλαχοπούλου.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|