Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ
κερδίστε 2,08 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2314 |
Βάρος : |
0.616 kg |
|
Συγγραφέας : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
334 |
|
Barcode : |
9789600348637 |
ISBN : |
978-960-03-4863-7 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2009 |
Περιγραφή
Οι συγγραφείς αυτού του βιβλίου προέρχονται από διαφορετικά επιστημονικά πεδία, την Περιβαλλοντική Eκπαίδευση και το χώρο της παιδικής λογοτεχνίας, έχοντας όμως ως κοινό παρονομαστή την εκπαίδευση επιχειρούν να κινηθούν στο πλαίσιο της διεπιστημονικότητας/διαθεματικότητας και να αναδείξουν τη σχέση της αφήγησης με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, μέσα από συγκεκριμένες παιδαγωγικές-διδακτικές προτάσεις προς τους εκπαιδευτικούς. Αυτή η συνάντηση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με την αφήγηση βρίσκεται στον πυρήνα της επικαιρότητας, είναι ιδιαίτερα γόνιμη και δημιουργική και αποκτά ιδιαίτερη σημασία καθώς έρχεται να συμβάλει στην αντιμετώπιση της οικολογικής και της πολιτισμικής κρίσης των ημερών μας, αλλά και στη δόμηση της σύνθετης σφαιρικής σκέψης, η οποία είναι ταυτόχρονα ορθολογική και μυθολογική-συμβολική.Το βιβλίο αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος ασχολείται με ζητήματα θεωρητικών προσεγγίσεων σχετικά με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και την αφήγηση, ενώ το δεύτερο μέρος επιχειρεί τη μετάβαση από τη θεωρία στην πράξη, προτείνοντας ένα συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό για το νερό και το δάσος. Eπίσης παρουσιάζει αναλυτικά είκοσι έναν φακέλους που διαχειρίζονται ποικίλες συνδυαστικές δραστηριότητες για το νερό και το δάσος, βασισμένες σε πολυδιάστατους στόχους και ενεργές διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες αντλούνται από τη σύγχρονη διδακτική.