Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κερδίστε 2,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.2838 |
Βάρος : |
0.802 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
436 |
Barcode : |
9789603338697 |
|
ISBN : |
978-960-333-869-7 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2015 |
Περιγραφή
Το βιβλίο στοχεύει να θέσει και να προτείνει τις κατευθυντήριες γραμμές του θεωρητικού και πρακτικού πλαισίου στο οποίο διασφαλίζονται τα εχέγγυα επιτυχούς διδασκαλίας της επιχειρηματολογικής γραφής. Η παρουσίαση των κυριότερων πτυχών της επιχειρηματολογικής θεωρίας και των σημαντικότερων κειμενοκεντρικών, ψυχογνωστικών, κοινωνικοπολιτιστικών θεωρητικών εννοιών που σχετίζονται με τη διδασκαλία της επιχειρηματολογικής γραφής, συνοδεύεται και εμπλουτίζεται από την πρακτική αξιοποίησή τους στο πλαίσιο ενός προγράμματος παρέμβασης σε μαθητές του Δημοτικού.Η επιχειρηματολογική γραφή των μαθητών, η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης μέσω της ρητορικής μεθόδου αντιπαράθεσης επιχειρημάτων και αντεπιχειρημάτων, η άσκηση στην ευγενή διαλεκτική αντιπαράθεση απόψεων, η ενεργός συμμετοχή στην οικοδόμηση της γνώσης και της μάθησης αποτελούν αναγκαίους όρους της πρότασης για επιτυχή διδασκαλία της γραφής του επιχειρηματολογικού λόγου. Προτείνεται η μάθηση που στηρίζεται σε σαφώς νοηματοδοτημένες διαδράσεις με κείμενα επιχειρηματολογικού χαρακτήρα καθώς και σε ευχάριστες για τα παιδιά κοινωνικές και διαλεκτικές αλληλεπιδράσεις, που κατευθύνονται από τον άξονα της ρητορικής: α) ως τέχνης του «ευ λέγειν» και του πειστικού λόγου, β) ως επιστημικού εργαλείου και γ) ως μεθόδου ανάπτυξης της δίπλευρης σκέψης.
Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων που επιδιώκουν την αποτελεσματική διδασκαλία της επιχειρηματολογίας σε προφορικό και γραπτό επίπεδο αλλά και σε όποιον επιθυμεί να βελτιωθεί ως δημόσιος ομιλητής και/ή ως εκπαιδευτής δημόσιας ομιλίας.