Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
κερδίστε 2,19 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2819 |
Βάρος : |
0.493 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17χ25 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
264 |
Barcode : |
9789609541428 |
|
ISBN : |
978-960-954-142-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2012 |
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο, το οποίο διερευνά τη ζωή στη σχολική τάξη, κινείται στο πλαίσιο που οριοθετεί τη Σχολική Παιδαγωγική και είναι ιδιαίτερα προσανατολισμένο στην Παιδαγωγική και την Ψυχοκοινωνιολογία της Σχολικής Τάξης.Ειδικότερα, προσεγγίζοντας ερευνητικά το θέμα, εξετάζει το σύνολο των παραγόντων και των χαρακτηριστικών της σχολικής τάξης με βάση την Κλίμακα Μέτρησης της Ζωής στη Σχολική Τάξη. Δηλαδή μελετά, μέσω μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης, την αλληλεπίδραση χαρακτηριστικών του σχολικού περιβάλλοντος σε συνδυασμό με ορισμένα ιδιαίτερα στοιχεία του μαθητή.
Συγχρόνως, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται και στην αλληλεπίδραση ψυχοκοινωνικών χαρακτηριστικών του ατόμου με το κλίμα και τη ζωή στη σχολική τάξη, παρέχοντας μια επιπλέον πληροφόρηση αναφορικά με την ψυχοπαιδαγωγική κατάσταση του μαθητή. Τα πορίσματα της έρευνας θα βοηθήσουν τους εμπλεκόμενους φορείς (πολιτεία, εκπαιδευτική κοινότητα) να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία, να αξιολογούν σωστά και να εκσυγχρονίζουν τα σχολεία, να αναπτύσσουν συναφή προγράμματα εκπαίδευσης, κατάρτισης και επιμόρφωσης, καθώς και να επιδιώκουν την ανάπτυξη ενός πληρέστερου θεωρητικού και εκπαιδευτικού πλαισίου προς όφελος όλων.
Μπορεί λοιπόν το βιβλίο αυτό να αποτελέσει ένα πολύτιμο βοήθημα στους φοιτητές και τις φοιτήτριες, στους ερευνητές που ασχολούνται με θέματα σχετικά με τη ζωή στη σχολική τάξη, ενώ θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε εκπαιδευτικούς και γονείς.
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)