Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
κερδίστε 13,70 €
Διαθέσιμο - Συνήθως αποστέλλεται σε 1 με 5 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
005.4118 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
14x21 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
448 |
|
Barcode : |
9789603850199 |
ISBN : |
978-960-385-019-9 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2000 |
Περιγραφή
Ενιαία θεωρία περί χρόνου, χώρου, ύλης και διάνοιας ή θεωρία του τελειωμένου χρόνου και της σχετικότητας της ενέργειας.Το σύμπαν δεν υπάρχει τυχαία και αδικαιολόγητα, δεν είναι μια ατέλεια της ανυπαρξίας ούτε χωρίς μια επαρκή αιτία, γιατί είναι άμεσα μόνο από και για τον εαυτό του. Οι ποιότητες των πραγμάτων και οι τρόποι του αλληλοεπηρεασμού τους είναι πάντοτε η ποιότητα της άμεσης, κοινής και αυτοτελούς πραγματικότητας, η οποία συνεχίζει ανέκαθεν να γίνεται έμμεσα εξωτερικά σε σχετικά μικρότερες στιγμές, ενώ αυτή σαν σύνολο είναι ανέκαθεν τελειοποιημένη μέσα στα σταθερά όρια μιας ευρύτερης στιγμής με άμεσο εσωτερικό τρόπο. Το παρελθόν και το μέλλον αποτελούν το παρόν του 100% σύμπαντος και ακριβώς έτσι εξηγείται η σχετικότητα του χρόνου μ έναν εκπληκτικό τρόπο. Σχετικά εκ των υστέρων μέσα στο χρόνο των περιορισμένων πραγμάτων, τα πάντα είναι και γίνονται έμμεσα εξωτερικά σαν μέρη, χωρίς μια επαρκή έμμεση αιτία και χωρίς αυτοτέλεια, αλλά είναι ανέκαθεν και επαρκώς αιτιολογημένα από το σύνολό τους με άμεσο, εσωδιανοητικό τρόπο. Μπορούμε να δούμε τον κόσμο με δύο αντίθετους τρόπους: σε εξέλιξη ή σταθερό, σαν αφηρημένη, εξωκαθορισμένη και τυχαία υλική ύπαρξη ή σαν συνολική ποιότητα, άμεσα εσωτερικά αυτοκαθορισμένη. Είναι και οι δυο αληθινοί. Ζωή χωρίς διανοητική δραστηριότητα είναι ανύπαρκτη και χωρίς διαμόφωση αυτογνωσίας ήταν, είναι και θα είναι παντού μέσα στο σύμπαν ανεπαρκώς αξιοποιημένη, με όποια δυνατότητα και να τη φανταστούμε. Η καταστροφή του αποπροσανατολισμού είναι αυτός ο ίδιος ο αποπροσανατολισμός, είναι άμεση εσωτερική.