Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ROSILI)
κερδίστε 3,64 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
010.7373 |
Βάρος : |
1.017 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
477 |
Barcode : |
9789607745064 |
|
ISBN : |
960774506-X |
Ετος κυκλοφορίας : |
2003 |
Περιγραφή
"Καμία επιχείρηση ή οργανισμός δεν μπορεί πλέον να παραβλέψει τον καταλυτικό ρόλο του μάρκετινγκ στην επιτυχία του "ηλεκτρονικού επιχειρείν". Το βιβλίο αυτό καλύπτει το σημαντικό αυτό κενό στο σχεδιασμό μιας διαδικτυακής στρατηγικής. Ένα βιβλίο-οδηγός, εξαιρετικά χρήσιμο τόσο για καθαρά διαδικτυακές εταιρείες, όσο και για το μεγάλο αριθμό των "παραδοσιακών" επιχειρήσεων που επιθυμούν να εντάξουν με επιτυχία το διαδίκτυο στις εμπορικές τους δραστηριότητες."(Ιωάννης Ντελόπουλος, Διευθυντής Information Systems Ελλάδος 3Ε)
"Σε μια εποχή όπου το διαδίκτυο αποτελεί καθοριστικό παράγοντα διαμόρφωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το βιβλίο αυτό προσφέρει μια εξαιρετικά διαφωτιστική εννοιολογική και πρακτική προσέγγιση των επιδράσεων και της εμπορικής αξιοποίησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να κατανοήσουν και να επωφεληθούν των δυνατοτήτων του διαδικτύου." (Κώστας Ν. Μαρινάκης, Διευθυντής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.)
"Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μοναδική συνεισφορά των συγγραφέων, οι οποίοι πραγματοποίησαν μια εξαιρετικά δυσεύρετη σύνθεση όπου αναπτύσσονται παράλληλα η Πληροφορική και το Μάρκετινγκ. Συμβάλλουν έτσι στην αποκατάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, ύστερα από τις υπερβολές και τις υπεραπλουστεύσεις που διατυπώθηκαν κατά τα αρχικά στάδια της ανάπτυξής τους". (Αθανάσιος Κουρεμένος, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά)
Το βιβλίο ενδείκνυνται για:
-Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ
-Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ
-Στελέχη επιχειρήσεων