Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΟΧΩΝ ΜΟΝΤΕΡΝΩΝ & ΠΕΡΙ ΟΠΕΡΑΣ
κερδίστε 19,88 €
Διαθέσιμο - Συνήθως αποστέλλεται σε 1 με 5 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
006.5851 |
Βάρος : |
0.657 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
25χ18 |
Εξώφυλλο : |
Σκληρό |
|
Σελίδες : |
191 |
Barcode : |
9789608912120 |
|
ISBN : |
978-960-89121-2-0 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2007 |
Περιγραφή
Τους πρώτους Αστέρες του θεάματος δεν τους παρήγαγε η μηχανή της κινηματογραφικής βιομηχανίας του Hollywood αλλά τα μουσικά σύνολα της Βενετίας. Η ραγδαία ανάπτυξη της προσωπολατρίας του καλλιτέχνη και οι ολέθριες εις βάρος της τέχνης συνέπειές της, που σαφώς βρήκαν πρόσφορο έδαφος ανάπτυξης λόγω των ευνοϊκών συνθηκών, κοινωνικών, καλλιτεχνικών αλλά και πολιτικών, ώθησαν τον συνθέτη και διανοούμενο Benedetto Marsello να θέσει τα συγγραφικά ταλέντα του στην υπηρεσία της σάτιρας και μέσω αυτής να φιλοτεχνήσει το πορτραίτο μιας τέχνης εντυπωσιακά «προκλητικής» και εν τέλει - ας είμαστε απόλυτα ειλικρινείς - λαοπρόβλητης, η οποία είχε αρχίσει να υφίσταται ανεπανόρθωτες φθορές, αισθητικές αλλά και «ηθικές», χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο λυρικός κόσμος που ζει και κινείται στη Βενετία γίνεται «νοσογόνος» για τη μουσική αυτή καθαυτή.Εισαγωγή: Μαρία Γυπαράκη. Προλογικό σημείωμα: Νίκος Τσούχλος.