Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝΤΑΣ (ΣΕΙΡΑ BUSINESS LIFE)
κερδίστε 1,37 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
011.3760 |
Βάρος : |
0.308 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
138 |
ISBN : |
978-960-351-800-6 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2009 |
Περιγραφή
Χρησιμοποιείτε το τηλέφωνο στην εργασία σας και θέλετε να κερδίσετε τα μέγιστα από τις τηλεφωνικές σας επικοινωνίες; Στο νέο βιβλίο της επιτυχημένης σειράς Business Life που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, θα βρείτε πρακτικές συμβουλές και μελέτες περιπτώσεων τηλεφωνικών επικοινωνιών που σίγουρα θα απογειώσουν την παραγωγικότητά σας!Γραμμένο σε απλή, κατανοητή γλώσσα, με πρακτικό προσανατολισμό και πολυάριθμα σκίτσα, το Κερδίστε Τηλεφωνώντας κάνει πράξη αυτό που σας υπόσχεται: το κέρδος από την τηλεφωνική σας επικοινωνία είτε πρόκειται για πελάτες, προμηθευτές και συναδέλφους είτε για δημόσιες σχέσεις, διεξαγωγή ερευνών και πολιτική επικοινωνία.
Στις σελίδες του σύγχρονου αυτού εγχειριδίου για την επαγγελματική χρήση του τηλεφώνου θα βρείτε μεταξύ άλλων βήμα-βήμα οδηγίες για:
- Κλείσιμο επαγγελματικής συνάντησης
- Απόκτηση νέων πελατών
- Διαχείριση αντιρρήσεων
- Χειρισμό τηλεφωνικών παραπόνων
- Αξιοποίηση του επαναληπτικού τηλεφωνήματος (follow-up call)
- Τηλεφωνική είσπραξη οφειλών και υποχρεώσεων
Ένα εργαλείο-πρότυπο για τον επαγγελματία του τηλεφώνου αλλά και κάθε άνθρωπο της επιχείρησης!