Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ & ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
κερδίστε 3,95 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
013.7193 |
Βάρος : |
0.408 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
236 |
Barcode : |
9789600432954 |
|
ISBN : |
960-04-3295-3 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Το βιβλίο "Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία" είναι ένα συμπληρωματικό διδακτικό υλικό για το νέο σχολικό εγχειρίδιο της Β΄ Γυμνασίου. Απευθύνεται στο μαθητή και στον εκπαιδευτικό και επιχειρεί να παρουσιάσει με εύληπτο και κατανοητό τρόπο την ύλη που περιλαμβάνεται στο σχολικό βιβλίο. Απώτερος στόχος είναι να παρουσιαστεί η ιστορική ανασύνθεση ως αποτέλεσμα τόσο της κριτικής επεξεργασίας πρωτογενών και δευτερογενών πηγών όσο και βιωματικής και διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης.Πιο συγκεκριμένα σε κάθε ενότητα περιλαμβάνονται:
- Καθορισμός των διδακτικών στόχων.
- Αφόρμηση και σύνδεση με τις προηγούμενες γνώσεις των μαθητών.
- Προσδιορισμός του περιεχομένου ιστορικών όρων.
- Οργάνωση του πληροφοριακού υλικού και ιστορική ανασύνθεση με ταυτόχρονη αξιοποίηση/ανάλυση του υποστηρικτικού υλικού (εικόνες, χάρτες, πρωτογενείς ή δευτερογενείς γραπτές πηγές).
- Απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου.
- Συμπληρωματικά κείμενα - ασκήσεις.
- Διαθεματική προσέγγιση της ενότητας, αξιοποίηση των πρόσθετων πηγών και προτάσεις για ατομικές ή ομαδικές εργασίες.
- Προτάσεις για σχέδια εργασίας με ομαδοσυνεργατική δράση (project) και παραπομπές σε δικτυακούς τόπους και σχετική βιβλιογραφία.
- Επαναληπτικά κριτήρια αξιολόγησης για κάθε κεφάλαιο και επίμετρο με βιβλιογραφία και δικτυακούς τόπους.