Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ & ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
κερδίστε 1,21 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
013.7269 |
Βάρος : |
0.577 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
269 |
Barcode : |
9789603801689 |
|
ISBN : |
978-960-380-168-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο δε δημιουργήθηκε για να υποκαταστήσει ή να αντικαταστήσει το σχολικό εγχειρίδιο, αλλά αντίθετα με την πρόθεση να το στηρίξει και να υπηρετήσει τους διδακτικούς του στόχους, διευρύνοντας τους όπου αυτό είναι δυνατό και κρίνεται απαραίτητο. Είναι απόλυτα εναρμονισμένο με τις οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και το θεωρητικό πλαίσιο που διέπει την προτεινόμενη από αυτό μεθοδολογία αξιολόγησης.Αποσκοπεί να αποτελέσει στήριγμα στην προσπάθεια του καθηγητή να παρουσιάσει και να διδάξει το μάθημα με τρόπο ελκυστικό και εύληπτο, διασφαλίζοντας του συνάμα τις προϋποθέσεις για μια αξιολόγηση αντικειμενική, πλήρη και εποικοδομητική. Αν τα σύγχρονα εκπαιδευτικά πρότυπα εκφράζουν την ελπίδα για έναν καθηγητή - αρωγό του μαθητή και όχι για έναν καθηγητή - εξεταστή, το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να προωθήσει αυτή την παιδαγωγική αντίληψη. Παράλληλα, ο μαθητής θα έχει στα χέρια του ένα βοήθημα που θα ξεπερνά την παραδοσιακή λογική του είδους, καθώς δεν προσφέρει απλά λύσεις, αλλά παρεμβαίνει στη σχέση του μαθητή με το σχολικό βιβλίο καθιστώντας την γόνιμη, δημιουργική και ευχάριστη.
Κρίνεται απαραίτητο να δοθούν ορισμένα στοιχεία σχετικά με τη δομή και τη φιλοσοφία διαμόρφωσης του υλικού, προκειμένου η χρήση του να γίνει όσο το δυνατόν αποδοτικότερη.
Σε κάθε κεφάλαιο του σχολικού βιβλίου αντιστοιχούν:
1. Σχεδιαγραμματική απόδοση του κειμένου
2. Ερωτήσεις κατανόησης της ύλης
3. Ασκήσεις αντικειμενικού τύπου
4. Ερωτήσεις ελεύθερης ανάπτυξης με πηγές
5. Απαντήσεις στα σχόλια των εικόνων και στις ερωτήσεις των παραθεμάτων
6. Απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου
7. Φύλλο αξιολόγησης μαθητή.
(από το εισαωγωγικό σημείωμα του βιβλίου)