Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
κερδίστε 8,54 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.1525 |
Βάρος : |
0.271 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
167 |
Barcode : |
9789608252196 |
|
ISBN : |
960-8252-19-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2004 |
Περιγραφή
Μια νέα θέαση στο ζήτημα της σχολικής θρησκευτικής αγωγής κομίζει η Εύη Βουλγαράκη-Πισίνα. Μέσα από τη βασική πεποίθηση ότι η κίνηση είναι το συστατικό της ζωής, καλοδέχεται τα αιτήματα που θέτει η νεωτερικότητα. Συνάμα, εξετάζει το ερώτημα των θεμελιωδών αξιών μιας παιδείας, που στόχο της έχει να ελευθερώνει τον άνθρωπο.Καθώς κάποιοι αρέσκονται με ιεραποστολικό ζήλο στην εκστόμιση απειλών για ισοπέδωση του μαθήματος, θεωρώντας εαυτούς ως τη μόνη έγκυρη φωνή και γνώμη σε μια κοινωνία πλουραλιστική, κάποιοι άλλοι τέρπονται με την ασύστολη κινδυνολογία, λες και οι κοινωνίες αγνοούν πως συνήθως η κινδυνολογία προετοιμάζει την εμφάνιση και φασιστική επιβολή κάθε λογής "σωτήρων".
Ανάμεσά τους η ίδια η ζωή, δυναμική, ποικιλόμορφη... Το βιβλίο αυτό συγκεντρώνεται στο πώς της ζωής, και μέσα από το πώς προσεγγίζεται το τι και το γιατί. Γραμμένο μέσα από τη διαδικασία της "φωτιάς", την εμπειρία της παιδαγωγικής πράξης, διατηρεί μια δροσερή νηφαλιότητα και κριτική ματιά.