Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΝΕΟΣ ΤΗΣ ΜΟΤΥΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
κερδίστε 15,87 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
007.5557 |
Βάρος : |
0.434 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
27χ22 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
77 |
ISBN : |
978-960-518-323-3 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
[...] Ο Ίσαρης ποιητής, ο Ίσαρης μεταφραστής, ο Ίσαρης ζωγράφος, αποτελούν τρεις όψεις της ίδιας προσωπικότητας που έχει το προνόμιο να εκφράζεται με τις εικόνες, με το λόγο και με τις μεταφράσεις βιβλίων που αποτελούν εμμονές και επιλογές του και τον αντιπροσωπεύουν όπως και τα προσωπικά του κείμενα, θα μπορούσε, μάλιστα, να παρατηρήσει κανείς ότι και οι εικόνες αποτελούν ένα είδος εικαστικής μετάφρασης-μετάπλασης ζωγραφικών κειμένων.(Ευθυμία Γεωργιάδου - Κουντουρά)
Η πιο πρόσφατη δουλειά του Αλέξανδρου Ίσαρη είναι ίσως η πιο μεστή και άρτια εικαστικά του έργου του. Όλα εκείνα τα στοιχεία που εντοπίζονται στη ζωγραφική του κατά τη δεκαετία του 1990 επανέρχονται και οδηγούνται σε ένα ξεχωριστό επίπεδο θεματικής και τεχνικής ωριμότητας, βαθειάς εκφραστικότητας και ολοκλήρωσης πολλαπλών συμβολικών προεκτάσεων. Η ουσιαστική γνώση και η εξοκείωσή του με τη μεγάλη παράδοση της ευρωπαϊκής ζωγραφικής, η δημιουργική του συνδιαλλαγή με το σύνολο σχεδόν της Ιστορίας της Τέχνης, εξακολουθεί να τον πλουτίζει με τα μορφοπλαστικά της διδάγματα. Η επιλογή και η αξιοποίηση θεμάτων και μοτίβων από μια μεγάλη γκάμα πηγών είναι αποτέλεσμα αυστηρής, συστηματικής και ενδελεχούς μελέτης και προσέγγισης -στην ουσία μία αμφίδρομη πορεία, ένας συνεχής διάλογος με το παρελθόν της ανθρώπινης δημιουργίας- και όχι μια επιφανειακή, άγονη και τυπική μίμηση και αντιγραφή. Σ' ένα απόλυτα προσωπικό ύφος συντάσσει ένα σώμα εικονιστικών αναφορών και παραπομπών, που τις ενσωματώνει, τις επεξεργάζεται, τις συνδυάζει και τις μετασχηματίζει σε συνθέσεις πολύπλοκες, ευρηματικές, ευφάνταστες και ανατρεπτικές, τόσο πλαστικά όσο και νοηματικά, αποκαλύπτοντας μία νέα πραγματικότητα. [...]
(Γιάννης Μπόλης, Ιστορικός Τέχνης)
Εισαγωγικό κείμενο: Ευθυμία Γεωργιάδου - Κουντουρά.