close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ




18,00 € 16,20 €
κερδίστε 1,80 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.3006
Βάρος :
0.436 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
196
Barcode :
9789606121081
ISBN :
978-960-612-108-1
Ετος κυκλοφορίας :
2017

Περιγραφή

Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (υποψήφιους και εν ενεργεία) όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης που επιθυμούν να μάθουν περισσότερα πράγματα για τον ρόλο των εικαστικών τεχνών στην εκπαίδευση και κυρίως τον τρόπο με τον οποίο αυτοί διαμορφώνουν τα πλαίσια μάθησης των παιδιών έτσι ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από την ενασχόλησή τους με τις εικαστικές τέχνες. Σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από εικόνες οι οποίες αποτελούν κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας στην καθημερινή μας ζωή, οι ικανότητες των παιδιών να κατανοούν τα οπτικά μηνύματα, που υπάρχουν γύρω τους και να μεταδίδουν δικά τους, χρειάζονται ανάπτυξη.

Το βιβλίο διερευνά τον διπλό ρόλο των παιδιών κατά την εμπλοκή τους με τις εικαστικές τέχνες, ως θεατών αλλά και ως παραγωγών εικαστικών τεχνών, προσφέροντας ένα παιδαγωγικό πλαίσιο που ενισχύει την προαγωγή της κριτικής και δημιουργικής σκέψης. Έτσι, στοχεύει στο να ανταποκριθεί στην ανάγκη των εκπαιδευτικών να αποκτήσουν μια συγκροτημένη θεωρητική (μέσα από αναφορά σε σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο) και πρακτική κατάρτιση (μέσα από αναφορά σε συγκεκριμένα παιδαγωγικά παραδείγματα και έρευνες), που θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν τη δική τους φιλοσοφία για τη διδασκαλία. Στη σύγχρονη εποχή δεν υπάρχει ένα και μοναδικό μοντέλο αποτελεσματικής διδασκαλίας, αλλά πολλαπλές εναλλακτικές θεωρήσεις και επιλογές μέσα από τις οποίες συνδιαμορφώνεται η εκπαιδευτική πράξη. Αυτές αποτελούν τον κύριο άξονα του βιβλίου. Επιπλέον, τα ζητήματα που αναπτύσσονται θέτουν τις βάσεις για ένα γόνιμο διάλογο με ακαδημαϊκούς και ερευνητές του χώρου.