Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΤΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ
κερδίστε 5,95 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
004.0394 |
Βάρος : |
0.585 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
29χ21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
149 |
Barcode : |
9789607846600 |
|
ISBN : |
960-7846-60-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το Μουσείο Ύδρευσης και την ιστορία της ΘεσσαλονίκηςΑυτό το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα φιλοδοξεί να διαχειριστεί την ιστορία της ύδρευσης της Θεσσαλονίκης ως κομμάτι της ιστορίας της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Αποπειράται επίσης να χειριστεί την ύδρευση ως μέσο για την καλλιέργεια στάσεων και αντιλήψεων θετικών και υπεύθυνων προς το περιβάλλον και τους πόρους του. Οργανώνεται σε τρεις διακριτές μεταξύ τους φάσεις (στο σχολείο και στο Μουσείο), ακολουθώντας τις σύγχρονες προσεγγίσεις της μουσειακής εκπαίδευσης και της οργάνωσης εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Η Θεσσαλονίκη του δεύτερου μισού του 19ου αιώνα αποτελεί το ιστορικό περιβάλλον για να συνδεθεί το νερό με την ιστορία και να προετοιμαστεί η επίσκεψη στο Μουσείο Ύδρευσης.
Το υλικό ολοκληρώνεται με το Γλωσσάρι της ύδρευσης και πλούσια βιβλιογραφία.
Αφετηρία του βιβλίου υπήρξε συλλογική εργασία που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ., ενώ μέρος του αποτέλεσε τη βάση για τη διοργάνωση διήμερου σεμιναρίου εκπαιδευτικών, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καθηγητών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στο Μουσείο Ύδρευσης.
Η εξαιρετικά σαφής διάταξη της ύλης, η πλούσια εικονογράφηση, η ποικιλία των παραθεμάτων, καθώς και οι ενδείξεις για τις ηλικίες στις οποίες απευθύνεται κάθε δραστηριότητα καθιστούν το βιβλίο αυτό ένα εύχρηστο εργαλείο στα χέρια των λειτουργών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσιο) για την υλοποίηση Προγραμμάτων στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης αλλά και της Τοπικής Ιστορίας.