close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΑΛΛΗ ΛΟΓΙΚΗ - ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ




7,96 € 7,16 €
κερδίστε 0,80 €
Ελάχιστο απόθεμα - συνήθως αποστέλλεται εντός δέκα εργάσιμων ημερών





Κωδικός είδους :
002.9473
Βάρος :
0.601 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
22χ15
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
347
Barcode :
9789609550062
ISBN :
978-960-9550-06-2
Ετος κυκλοφορίας :
2011

Περιγραφή

Ένα βιβλίο για την κατανόηση του βάθους των δημιουργικών ικανοτήτων όλων των ανθρώπων, που ενθαρρύνει επιχειρήσεις και οργανώσεις να πιστέψουν στις καινοτόμες δυνάμεις που διαθέτουν. Ένα πρωτοποριακό βιβλίο που προωθεί μια επανάσταση δημιουργικότητας στην εκπαίδευση.

Το βιβλίο πραγματεύεται τη στάση μας απέναντι στα δεδομένα του σύγχρονου πολιτισμού που αλλάζουν με φρενήρεις ρυθμούς σε όλα τα επίπεδα: στην πολιτική, την οικονομία, τον πολιτισμό και το περιβάλλον. Το στοιχείο του απρόβλεπτου στα ανθρώπινα ζητήματα αποτελεί την καρδιά ακριβώς της επιχειρηματολογίας του, όσον αφορά στην καλλιέργεια των δυνάμεων της δημιουργικότητας: στις επιχειρήσεις, την εκπαίδευση και την καθημερινή ζωή. Μέσα από παραδείγματα που αφορούν διευθύνοντες συμβούλους πολυεθνικών οργανισμών και μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, πολιτικούς, καλλιτέχνες, επιστήμονες, φοιτητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, παρουσιάζονται κάποιες προοπτικές για μια επανάσταση δημιουργικότητας σε όλα τα επίπεδα της σύγχρονης κοινωνικής ζωής.

Συγγραφέας του βιβλίου είναι o Sir Ken Robinson, διεθνώς αναγνωρισμένος ως ένας πρωτοπόρος στον τομέα ανάπτυξης της εκπαίδευσης, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας. Είναι επίσης ένας από τους σημαντικότερους ομιλητές παγκοσμίως, καθώς οι ομιλίες του ασκούν βαθιά επιρροή σε κάθε ακροατήριο οπουδήποτε στον κόσμο.

Υπολογίζεται ότι πάνω από 240 εκατομμύρια θεατές σε περισσότερες από 150 χώρες έχουν δει τα διάσημα πλέον βίντεο των ομιλιών του στα περίφημα TED Conferences, του 2006 και του 2010.
Συνεργάζεται με κυβερνήσεις στην Ευρώπη, την Ασία και τις ΗΠΑ, με διεθνείς φορείς, με τις "500 επιχειρήσεις του Fortune" και με κάποιους από τους μεγαλύτερους πολιτιστικούς οργανισμούς του κόσμου.


Συχνά αγοράζονται μαζί