Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχανάλυση
Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΑΤΑΚΗ)
κερδίστε 2,49 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 7 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
013.6778 |
Βάρος : |
0.658 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
354 |
Barcode : |
9789601614328 |
|
ISBN : |
960-16-1432-Χ |
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Ο τόμος αυτός αποτελεί επεξεργασία έρευνας που εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος "Εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων 2002-2004" του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ.Σκοπός της έρευνας ήταν η συγκριτική αξιολόγηση αντιπροσωπευτικών διδακτικών εγχειριδίων ως προεργασία για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της ελληνικής σε μουσουλμάνους μαθητές μέσης εκπαίδευσης.
Δεδομένου ότι στη βιβλιογραφία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας σπανίζουν οι μελέτες συγκριτικής αξιολόγησης, κρίθηκε ότι η εκ νέου επεξεργασία και η δημοσίευση της έρευνας αυτής θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη σε όλους όσοι ασχολούνται με τη διδασκαλία της ελληνικής. Παρ' όλο που οι ομοιότητες μεταξύ των διδακτικών εγχειριδίων είναι περισσότερες από τις διαφορές τους, είναι φυσιολογικό ο κάθε παραγωγός εκπαιδευτικού υλικού αλλά και η κάθε ομάδα εκπαιδευτικών να εμμένει στα "δικά της" εγχειρίδια, γεγονός που βέβαια μειώνει τη χρησιμότητά τους. Ο αμερόληπτος εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει τους συγκριτικούς πίνακες που περιέχονται στον τόμο αυτό ως αναλυτικά ευρετήρια για την οργάνωση του μαθήματός του και με τρόπο που να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των μαθητών του.
Συγγραφείς
Σπυρόπουλος, Βασίλης |
Τσαγγαλίδης, Αναστάσιος |
Ο Αναστάσιος Τσαγγαλίδης είναι επίκουρος καθηγητής του Τομέα Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠ.Θ. Σπούδασε αγγλική φιλολογία και γλωσσολογία στα Πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης, Εδιμβούργου, Δουβλίνου και Καίμπριτζ. Είναι κάτοχος ΜΡhil στη Γλωσσολογία από το Trinity College Dublin και Διδακτορικού Διπλώματος από το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ. Εργάστηκε στο Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (Μάρτιος 1999 - Δεκέμβριος 2000) και στη συνέχεια ως μέλος Δ.Ε.Π. του Τομέα Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Ιανουάριος 2001- Μάρτιος 2006). Διδάσκει μαθήματα γενικής γλωσσολογίας, σύνταξης και σημασιολογίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Τα κύρια ερευνητκά του ενδιαφέροντα είναι στους χώρους της συντακτικής και σημασιολογικής περιγραφής καθώς και της θέσης της γραμματικής στη γλωσσική διδασκαλία. 'Εχα συμμετάσχει σε σχετικά ερευνητικά προγράμματα και έχει δημοσιεύσει βιβλία και μελέτες σε περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. |