close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ




16,57 € 14,91 €
κερδίστε 1,66 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 7 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
002.9725
Βάρος :
0.38 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ17
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
240
Barcode :
9789607860873
ISBN :
978-960-7860-87-3
Ετος κυκλοφορίας :
2012

Περιγραφή

Η ιδέα για τη μελέτη της διαχείρισης του πόνου στο δημόσιο επίπεδο γεννήθηκε πριν από δέκα περίπου χρόνια. Το πρώτο ερέθισμα δόθηκε μέσα από την παρατήρηση ενημεροδιασκεδαστικών εκπομπών της ελληνικής τηλεόρασης που για μεγάλα διαστήματα διαχειρίζονταν τα προβλήματα των πολιτών. Η εύρεση ενός κρεβατιού στην εντατική διεκπεραιωνόταν ευκολότερα, εάν προηγουμένως ο πολίτης κατέφευγε στα "φιλάνθρωπα" ΜΜΕ για "να πει τον πόνο του". Η αντίστοιχη "αλληλεγγύη" διέκρινε και τις πελατειακές σχέσεις μεταξύ πολιτών και πολιτικών. Ασφαλώς, πρόκειται για τη μία από τις πολλές όψεις ενός ζητήματος που η οικονομική ύφεση καθιστά σήμερα εξαιρετικά επίκαιρο.

Το φαινόμενο της αντιμετώπισης υποθέσεων πόνου διαχύθηκε με το πέρασμα του χρόνου στο διαφημιστικό λόγο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα blogs. Υπερέβη την πολιτική και τα ΜΜΕ στις παραδοσιακές τους μορφές. Η κυριαρχία των υπερμέσων μείωσε την απήχηση της τηλεόρασης, την ίδια στιγμή που τα κινητά τηλέφωνα και οι ταμπλέτες εξασφάλισαν άμεση πρόσβαση στην εναλλακτική ειδησεογραφία και τα κοινωνικά δίκτυα.

Το φιλεύσπλαχνο και επιδέξιο "management" της ανθρώπινης οδύνης στη δημόσια σφαίρα εξοστράκισε το ανεπικοινώνητο του πόνου και ευδοκίμησε χάρη στη στάση της απατηλής οικειότητας από την πλευρά των ασκούντων την επιτροπεία του άλγους έναντι όσων το υποφέρουν. Η νηπιακή και παιδική ηλικία δεν εξαιρέθηκε. Στα "reality" τα παιδιά εργαλειοποιήθηκαν και μετατράπηκαν σε κοινά ανταλλάξιμα αγαθά.

Το βιβλίο εξετάζει τις γλωσσικές, κοινωνικοπολιτικές, νομικές και ψυχολογικές διαστάσεις της αντιμετώπισης του ανθρώπινου πόνου που "ανεβαίνει" στη δημόσια σφαίρα. Δεν απευθύνεται σε "καλούς και αγαθούς" αναγνώστες, αλλά σε όσους επιμένουν να "πλανώνται" ότι μπορούν να εξελιχθούν σε ενεργούς διαμορφωτές της επικοινωνίας.
Συγγραφείς

Συλλογικό έργο



Αναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ.

Ο Β. Δ. Αναγνωστόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, γεννήθηκε το 1941 στον ΄Αγιο Γεώργιο Δομοκού, σπούδασε με υποτροφία Κλασική Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και συμπλήρωσε τις σπουδές του στη Γερμανία. Υπηρέτησε επί 42 χρόνια ως φιλόλογος στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση: στο Ιεροδιδασκαλείο Βελλάς Ιωαννίνων (1966-1971), στην ιδιωτική Εκπαίδευση (1971-1975), στη Σχολή Νηπιαγωγών Καρδίτσας (1976-1989) και Καθηγητής της νεοελληνικής λογοτεχνίας (με έμφαση στην Παιδική) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, από το 1989 έως το 2008, οπότε και συνταξιοδοτήθηκε. Έχει κατευθύνει τη δράση του σε εκπαιδευτικά, κοινωνικά και πολιτιστικά ζητήματα. Ασχολείται με την κριτική του βιβλίου, ιδιαίτερα με την έρευνα και τη μελέτη της παιδικής λογοτεχνίας, καθώς και με τη λαϊκή παράδοση και γλώσσα. Έχει διατελέσει Μέλος και Πρόεδρος πολλών σωματείων. Έχει βραβευτεί από τη Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά, τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, το πανεπιστήμιο της Padova και από πολλούς άλλους φορείς και συλλόγους. Το έργο του περιλαμβάνει βιβλία της ειδικότητάς του (πάνω από 60) για τη γλώσσα, την ποίηση, την παιδική/ νεανική λογοτεχνία, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, την κριτική του βιβλίου, τη λαϊκή παράδοση, το παραμύθι, βιβλία για παιδιά, ανθολόγια κ.ά.

Παπαδημητρίου, Ζήσης Δ., 1939-2015

Ο Ζήσης Παπαδημητρίου γεννήθηκε στις 17 Ιουλίου 1939 στους Γόννους της Λάρισας. Σπούδασε αρχικά Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Δυτικού Βερολίνου (Technische Universitat Berlin) και στη συνέχεια Κοινωνιολογία στο Τμήμα Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου του Αμβούργου. Αναγορεύτηκε διδάκτορας Φιλοσοφίας (Dr. Phil) του Πανεπιστημίου Johann Wolfgang von Goethe της Φρανκφούρτης του Μάιν. Όντας φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Αμβούργου υπήρξε στέλεχος της γερμανικής Σοσιαλιστικής Φοιτητικής Ένωσης (SDS) και συμμετείχε ενεργά στο κίνημα διαμαρτυρίας της δεκαετίας του 1960. Παράλληλα με τη συμμετοχή του στους πολιτικούς αγώνες στη Γερμανία, ανέπτυξε, μέσα από τις γραμμές του λαϊκού κινήματος, σημαντική δράση ενάντια στη Χούντα των Αθηνών. Συνιδρυτής του παραρτήματος της διεθνούς πολιτικής οργάνωσης "Trikontinentale" στο Αμβούργο, συνέβαλε θεωρητικά και πρακτικά στην ενίσχυση των εθνικοαπελευθερωτικών κινημάτων των λαών του Τρίτου Κόσμου. Ειδικεύτηκε στη Βιομηχανική Κοινωνιολογία και εργάστηκε για 12 περίπου χρόνια (1974-1985) ως ερευνητής στο διεθνούς φήμης Ινστιτούτο Κοινωνικής Έρευνας της Φρανκφούρτης, γνωστό και ως "Κριτική Σχολή της Φρανκφούρτης". Το ερευνητικό του έργο αφορά τον τεχνολογικό και οργανωτικό εκσυγχρονισμό και συγκεκριμένα την εφαρμογή της πληροφορικής (ηλεκτρονικοί υπολογιστές, συστήματα επεξεργασίας στοιχείων, ρομποτική κ.λπ.) σε επιλεγμένους κλάδους της γερμανικής βιομηχανίας (βιομηχανία χάλυβα, αυτοκινητοβιομηχανία, βιομηχανία παραγωγής εργαλειομηχανων και ηλεκτρικών συσκευών κ.ά.), καθώς και στο τραπεζικό σύστημα. Παράλληλα με τις ερευνητικές του δραστηριότητες δίδαξε επί 10 χρόνια, με την ιδιότητα του εντεταλμένου διδασκαλίας, Βιομηχανική Κοινωνιολογία στο Τμήμα Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης. Το Δεκέμβριο του 1984 εκλέχθηκε αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Νομικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια τακτικός καθηγητής Γενικής Κοινωνιολογίας. Από το χειμερινό εξάμηνο 1985-1986 μέχρι και τη συνταξιοδότηση του (31-8-2006) δίδαξε Γενική και Πολιτική Κοινωνιολογία στο προπτυχιακό, καθώς και Πολιτική Επιστήμη στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών. Διατέλεσε επισκέπτης ερευνητής (Research Fellow) στο Πανεπιστήμιο Tohoku της Ιαπωνίας, προσκεκλημένος από την Ιαπωνική Εταιρεία Προώθησης των Επιστημών (Japan Society for the Promotion of Science). Χρημάτισε για μια τριετία (1993-1996) επισκέπτης καθηγητής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών της Αθήνας με διδακτικό αντικείμενο την Κοινωνιολογία της Εργασίας, καθώς και για μια οκταετία στο Τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης (ΔΟΣΑ) του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην Κομοτηνή, όπου δίδαξε Γενική Κοινωνιολογία, Βιομηχανική Κοινωνιολογία και Πολιτική Επιστήμη. Μετά το 1995 ασχολήθηκε με θέματα ξενοφοβίας, ρατσισμού και κοινωνικού αποκλεισμού. Μετά τη συνταξιοδότησή του, του απονεμήθηκε ομόφωνα από τη Σύγκλητο του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο τίτλος του Ομότιμου Καθηγητή. Πολιτικά και κοινωνικά δραστήριος, χρημάτισε για μια τετραετία νομαρχιακός σύμβουλος του νομού Θεσσαλονίκης (1998-2002), συμμετείχε δε ως υποψήφιος βουλευτής στις εθνικές εκλογές του 1996 με το Δημοκρατικό Κοινωνικό Κίνημα (ΔΗΚΚΙ) και το 2007 με το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα (ΠΑΣΟΚ). Είχε πλούσιο συγγραφικό έργο στα ελληνικά, τα γερμανικά και τα αγγλικά, ενώ μεταφράσεις εργασιών του δημοσιεύτηκαν επίσης στα ιταλικά και τα ιαπωνικά. Έφυγε από τη ζωή στη Θεσσαλονίκη την 1η Οκτωβρίου 2015, χάνοντας τη μάχη με τον καρκίνο.

Παναγιωταρέα, 'Αννα

Η δημοσιογράφος, πανεπιστημιακός, συγγραφέας 'Αννα Παναγιωταρέα γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Κλασική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εκπόνησε τη διδακτορική διατριβή της στο Ιστορικό Αρχαιολογικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Εξελέγη το 1995 Επίκουρος Καθηγήτρια στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου, όπου εργάζεται σήμερα ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, διδάσκοντας την τέχνη της συνέντευξης και την ανάλυση και σύνθεση των ειδήσεων. Από το 1976 δημοσιογραφεί στα μεγαλύτερα έντυπα του καθημερινού και του εβδομαδιαίου Τύπου ως συντάκτης στο πολιτικό ρεπορτάζ. Επίσης, από το 1976 εργάζεται στο ραδιόφωνο, στην κρατική και ιδιωτική τηλεόραση, διευθύνοντας και παρουσιάζοντας ενημερωτικές εκπομπές. Έχει γράψει τα βιβλία: "Ο διχασμός του Γ. Σεφέρη", "Όταν οι αστοί έγιναν πρόσφυγες", "Ομολογίες παράλληλες", "Κι σεν’ πώς σ’ λεν; Χαρίλαος Φλωράκης" και το μυθιστόρημα "Ο κυρίαρχος των οκτώ" (2005). Είχε την ευθύνη της σειράς "ΜΜΕ και Κοινωνία" στις εκδόσεις "Παρατηρητής".

Κουρκούτας, Ηλίας Ε.

Ο Ηλίας Κουρκούτας γεννήθηκε στη Λάρισα το 1961. Είναι Κλινικός Ψυχολόγος και Καθηγητής στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Κρήτης, με αντικείμενο την Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (Συναισθηματικές-Συμπεριφορικές Δυσκολίες, Αυτισμός, Νοητικές Ανεπάρκειες, Χρόνιες Ασθένειες, Μαθησιακές Δυσκολίες, Παραβατικές-αντικοινωνικές συμπεριφορές, κ.λπ.). Πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στο Βέλγιο με υποτροφία του ΟΑΕΔ κι ολοκλήρωσε τη διδακτορική του διατριβή στο Πανεπιστήμιο της Λιέγης με υποτροφία του ΙΚΥ. Εργάστηκε στο ίδιο Πανεπιστήμιο ως ερευνητής στον τομέα ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης του M. Born, ενώ συνδιηύθυνε με τον J. Melon για τέσσερα χρόνια τα σεμινάρια κλινικής ψυχανάλυσης. Παράλληλα, ειδικεύθηκε στην ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων στο Φροϋδικό Ινστιτούτο Ψυχανάλυσης Βρυξελλών. Ερευνητικά ασχολείται με τον ρόλο των νέων μοντέλων ψυχικής υγείας, καθώς και των "ενταξιακών πρακτικών" στα σχολεία. Έχει διδάξει σε διάφορα Πανεπιστήμια του εξωτερικού, είτε ως προσκεκλημένος καθηγητής, είτε μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα και έχει συγγράψει έναν μεγάλο αριθμό άρθρων στα ελληνικά, γαλλικά, αγγλικά και ιταλικά. Έχει, επίσης, συγγράψει και επιμεληθεί τα ακόλουθα βιβλία στα ελληνικά και αγγλικά: Η. Κουρκούτας & J.-P. Chartier (2008). "Παιδιά και Έφηβοι με Ψυχοκοινωνικές και Μαθησιακές Διαταραχές. Στρατηγικές παρέμβασης" (Τόπος), Κουρκούτας, Η. & Caldin, R. (2010). "Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και Σχολική Ένταξη" (Ελληνικά Γράμματα), Η. Κουρκούτας (2001). "Η Ψυχολογία του Εφήβου. Θεωρητικά ζητήματα και κλινικές περιπτώσεις" (Ελληνικά Γράμματα), Ε. Kourkoutas, Ε. & F. Erkman (Eds.) (2011). "Interpersonal Acceptance and Rejection: Social, Emotional, and Educational Contexts" (Brown/Walker/ Universal Press) και Ε. Kourkoutas (2011) "Children with behavioral problems: Eco­systemic psychodynamic interventions within family and school context" (Nova Science). "Προβλήματα συμπεριφοράς στα παιδιά: Παρεμβάσεις στο πλαίσιο της οικογένειας και του σχολείου".

Τσιτσανούδη, Νικολέττα Δ.

Η Νικολέττα Δ. Τσιτσανούδη-Μαλλίδη γεννήθηκε το 1966 στη Λάρισα. Είναι διδάκτωρ κοινωνιογλωσσολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο γνωστικό αντικείμενο "Νεοελληνική γλώσσα και δημοσιογραφικός λόγος". Διδάσκει το μάθημα "Κριτικός Γραμματισμός και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας" στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής της Σχολής Επιστημών του Ανθρώπου. Ως δημοσιογράφος έχει εργασθεί σε σειρά αθηναϊκών εφημερίδων ("Χώρα", "Αδέσμευτος Τύπος", "Επενδυτής" κ.ά.) και έχει διευθύνει περιφερειακά, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά ΜΜΕ. Συνεργάσθηκε με τον τηλεοπτικό σταθμό NEW CHANNEL και την Ένωση Περιφερειακών Καναλιών Ελλάδος, παρουσιάζοντας πολιτικές και κοινωνικές εκπομπές. Διετέλεσε υπεύθυνη Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων στην Αντιπροεδρία της Βουλής των Ελλήνων και ασχολήθηκε συστηματικά με το αντικείμενο της υποστήριξης του κοινοβουλευτικού έργου. Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε σειρά διεθνών Συνεδρίων και έχει αρθρογραφήσει στον ελληνικό και ξένο έντυπο Τύπο (εφημ. "Βήμα" κ.ά.). Είναι μέλος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων. Είναι παντρεμένη με τον κ. Γιώργο Μαλλίδη και έχουν δύο παιδιά.

Κούρτη, Ευαγγελία

Η Ευαγγελία Κούρτη σπούδασε Ψυχολογία και Κοινωνιολογία στη Γαλλία και είναι διδάκτορας ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Paris X-Nanterre. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας σε θέματα επικοινωνίας στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται σε θέματα επικοινωνίας, μαζικής επικοινωνίας και ειδικότερα στη σχέση παιδιών και μέσων μαζικής επικοινωνίας.

Λασκαράτου, Χρυσούλα

Η Χρυσούλα Λασκαράτου είναι Καθηγήτρια Γλωσσολογίας στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Γλωσσολογία (ΜΑ και PhD) στο Πανεπιστήμιο του Reading Αγγλίας. Οι τομείς εξειδίκευσής της είναι Μορφολογία, Σύνταξη, Αντιπαραβολική Γλωσσολο- γία, Τυπολογία Γλωσσών και Ανάλυση Λαθών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην ανάλυση θεμάτων της ελληνικής και αγγλικής γραμματικής, στη θεωρητική διερεύνηση γραμματικών φαινομένων και την αξιοποίησή τους στη διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε μειονοτικούς-μουσουλμάνους (κυρίως τουρκόφωνους) μαθητές πλειονοτικών σχολείων, καθώς και στη μελέτη της γλωσσικής έκφρασης του πόνου -και των συναισθημάτων γενικότερα- στο πλαίσιο τόσο της λειτουργικής όσο και της γνωσιακής προσέγγισης. Η πολύτιμη και πρωτοποριακή πολυετής έρευνά της με θέμα τη γλωσσική απεικόνιση του πόνου στην Ελληνική στηρίχτηκε σε ένα εξειδικευμένο ηλεκτρονικό σώμα κειμένων αποτελούμενο από αυθεντικούς διαλόγους μεταξύ ασθενών και θεραπευτών.

Παπάνης, Ευστράτιος

Ο Ευστράτιος Παπάνης γεννήθηκε το 1969 στην Αγιάσο της Λέσβου. Σπούδασε Ψυχολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών και Μεθοδολογία Έρευνας σε μεταπτυχιακό επίπεδο (ΜSc) στο Πανεπιστήμιο Reading της Βρετανίας. Απέκτησε το διδακτορικό του δίπλωμα στην Παιδαγωγική από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Παράλληλα έχει τελειώσει Δημοσιογραφία και κατέχει δίπλωμα Συστημικής Οικογενειακής Θεραπείας. Δίδαξε στη Σχολή Αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ., στα Τμήματα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θράκης και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στο διδασκαλείο "Αλέξανδρος Δελμούζος", στα Π.Ε.Κ. Λέσβου και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Είναι Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ερευνητής στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής για τα ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Β. Αιγαίου, Αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Κοινωνικής Πρόνοιας "Θεομήτωρ", μέλος του Δ.Σ. του Κέντρου Πρόληψης κατά των εξαρτήσεων "Πνοή" και Πρόεδρος του Συλλόγου "Φίλων του Ιδρύματος Θεομήτωρ".

Πολίτης, Περικλής

Ο Περικλής Πολίτης είναι Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, συνεργάτης του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας και επόπτης της αναθεώρησης του Λεξικού της Κοινής Νεοελληνικής (Ινστιτούτο Νεοελ- ληνικών Σπουδών-ΑΠΘ). Πεδία των ερευνητικών του ενδιαφερόντων είναι η κοινωνιογλωσσολογία (γλωσσική ποικιλότητα του δημοσιογραφικού λόγου), η ανάλυση λόγου (θεωρία και τυπολογία κειμενικών ειδών, γλωσσικό προφίλ δημοσιογραφικών ειδών, αναφερόμενος λόγος στα Μέσα) και η γλωσσολογία σωμάτων κειμένων. Ανάμεσα στα πρόσφατα δημοσιεύματά του περιλαμβάνονται άρθρα για την επιστημολογία του λόγου της διαμεσολαβημένης επικοινωνίας, για την προσωδία του δημοσιογραφικού λόγου στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, για τις εννοιακές μεταφορές και τις λεξικές συμπαραθέσεις τηλεοπτικών ειδήσεων, για την παρωδία σε ραδιοφωνικές διαφημίσεις καθώς επίσης και η επιμέλεια ενός τόμου με τίτλο "Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας".

Κουντούρη, Φανή Μ.

Η Φανή Μ. Κουντούρη σπούδασε Επικοινωνία και ΜΜΕ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών και πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Πολιτική Κοινωνιολογία και Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο Paris IX-Dauphine και στην Κοινωνιολογία στην Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales (EHESS). Είναι διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Paris 1-Pantheon Sorbonne. Έχει διδάξει τα αντικείμενα της Πολιτικής Επικοινωνίας και Πολιτικής Επιστήμης στα Τμήματα Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Σήμερα εργάζεται ως Ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Πολιτικής Κοινωνιολογίας του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ). Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά συνέδρια.

Βερδής, Αθανάσιος

Ο Αθανάσιος Βέρδης είναι λέκτορας Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (M.Sc.) στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών και είναι διδάκτορας του London Institute of Education. Διδάσκει ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους έρευνας και στο Τμήμα όπου εργάζεται είναι υπεύθυνος σπουδών για την ειδίκευση της εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην ανάλυση ποσοτικών εκπαιδευτικών δεδομένων αλλά και στις σύγχρονες ποιοτικές μεθοδολογίες. Έχει γράψει άρθρα σχετικά με την παραπαιδεία, το σχολικό κλίμα, τη συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας, το μέγεθος της επίδρασης, την ανάλυση δεδομένων με ιεραρχική μορφή, τη σχολική αποτελεσματικότητα, την αυτοεθνογραφία, καθώς και τις βασισμένες στην τέχνη ερευνητικές μεθοδολογίες.

Μουζάς, Οδυσσέας

Ο Οδυσσέας Μουζάς γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Τελείωσε την Ιατρική Σχολή του Α.Π.Θ. (1981) και έκανε σπουδές ψυχιατρικής ειδικότητας στο Πανεπιστήμιο Paris VI (Hopital Pitie- Salpetriere). Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (1996) με θέμα: "Εκτίμηση της ψυχοπαθολογίας και των παραγόντων που την επηρεάζουν στο νομό Ιωαννίνων". Έχει ειδικευθεί στη Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι στους τομείς της Κοινοτικής Ψυχιατρικής, της Ψυχοσωματικής Ιατρικής, της Διασυνδετικής/Συμβουλευτικής Ψυχιατρικής και της Συστημικής Ψυχοθεραπείας. Σήμερα είναι Επίκουρος Καθηγητής Ψυχιατρικής του Ιατρικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Από το Σεπτέμβριο του 2010 του ανατέθηκε η διεύθυνση της Ψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.

Geat, Marina