close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΗ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ




28,51 € 25,66 €
κερδίστε 2,85 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 7 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
007.6256
Βάρος :
0.662 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ17
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
384
Barcode :
9789606706387
ISBN :
978-960-6706-38-7
Ετος κυκλοφορίας :
2013

Περιγραφή

Το θέατρο του Καταπιεσμένου είναι θέατρο υπό την πλέον αρχαϊκή έννοια του όρου: όλα τα ανθρώπινα όντα είναι ηθοποιοί, γιατί δρουν, και θεατές, γιατί παρατηρούν. Είμαστε όλοι θεατές - ηθοποιοί. Το θέατρο του Καταπιεσμένου είναι μια μορφή θεάτρου μεταξύ όλων των άλλων.
Το παρόν βιβλίο είναι ένα σύστημα ασκήσεων (σωματικοί μονόλογοι), παιχνιδιών (σωματικοί διάλογοι), τεχνικών Θεάτρου - Εικόνας και τεχνικών σκηνοθεσίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αφενός από τους ηθοποιούς (αυτούς που έχουν ως επάγγελμα την τέχνη της ερμηνείας) και αφετέρου από τους μη ηθοποιούς (δηλαδή όλους μας). Όλοι μας παίζουμε, δρούμε, ερμηνεύουμε. Όλοι μας είμαστε ηθοποιοί. Ακόμη και οι ίδιοι οι ηθοποιοί! Το θέατρο είναι κάτι που υπάρχει μέσα σε κάθε ανθρώπινο ον, και μπορεί κανείς να παίξει θέατρο μόνος του μέσα στο ασανσέρ, μπροστά στον καθρέφτη, στο στάδιο του Μαρακανά ή δημοσίως για χιλιάδες θεατές. Οπουδήποτε... ακόμη και στα θέατρα. [...]
Συγγραφέας

Boal, Augusto, 1931-2009

O Αουγκούστο Μποάλ, Βραζιλιάνος σκηνοθέτης, θεωρητικός του θεάτρου και πολιτιστικός ακτιβιστής, ένας από τους πιο σημαντικούς θεατρανθρώπους που ανέδειξε ο 20ός αιώνας. Πήρε το πτυχίο του Χημικού Μηχανικού από το Ομοσπονδιακό Πανεπιστήμιο του Ρίο Ντε Τζανέιρο και στη συνέχεια έκανε θεατρικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Μετά την αποφοίτησή του εργάστηκε στο θέατρο Αρένα του Σάο Πάολο, όπου ανέβασε πολλές παραστάσεις, πειραματίστηκε με τη μέθοδο του Στανισλάφσκι την οποία είχε γνωρίσει στη Νέα Υόρκη. Ο Μποάλ ανέδειξε το θέατρο ως μέσο με το οποίο κάθε ανθρώπινο ον μπορεί να εκφραστεί, να συνειδητοποιήσει τον κοινωνικό του ρόλο και να αλλάξει τις συνθήκες που το περιορίζουν. Μέσα από τις αναζητήσεις και τους πειραματισμούς του προέκυψε το Θέατρο του Καταπιεσμένου, μια θεατρική φόρμα που χρησιμοποιήθηκε και ως εργαλείο συνειδητοποίησης και ριζοσπαστικοποίησης των απανταχού καταπιεσμένων. Οι ριζοσπαστικές απόψεις του Μποάλ είχαν ως αποτέλεσμα να διωχθεί το 1971 από το διδακτορικό καθεστώς της Βραζιλίας και να εξοριστεί για 15 χρόνια. Με την επιστροφή του πολιτεύτηκε στην τοπική αυτοδιοίκηση ενώ παράλληλα συνέχισε να δουλεύει για το θέατρο. Τον Μάρτιο του 2009, δύο μήνες πριν από το θάνατό του, η ΟΥΝΕΣΚΟ τον ανακήρυξε Πρεσβευτή του Παγκόσμιου Θεάτρου.