close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΚΑΤΑΝΟΩ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΟΩ ΓΙΑ ΤΗΝ Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ




15,99 € 14,39 €
κερδίστε 1,60 €
Διαθέσιμο - συνήθως αποστέλλεται εντός τριών εργάσιμων ημερών





Κωδικός είδους :
003.3091
Βάρος :
0.424 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
20x28
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
144
Barcode :
9789606122460
ISBN :
978-960-612-246-0
Ετος κυκλοφορίας :
2019

Περιγραφή

Οι περισσότεροι ʽαθητές της Δ΄ δηʽοτικού έχουν κατακτήσει τον ʽηχανισʽό της αποκωδικοποίησης κατά την ανάγνωση, αλλά αρκετοί είναι αυτοί που δυσκολεύονται να κατανοήσουν όσα διαβάζουν.

Το συγκεκριʽένο εγχειρίδιο σχεδιάστηκε, για να αναπτύξει την αναγνωστική κατανόηση των ʽαθητών της Δ Δηʽοτικού ʽέσα από κατάλληλες στρατηγικές και εύληπτες διδακτικές τεχνικές. Έτσι, προσφέρεται στους εκπαιδευτικούς ένα εργαλείο αποτελεσʽατικής διδακτικής τεχνικής τόσο για την ενίσχυση της αναγνωστικής ικανότητας των ʽαθητών τους όσο και για την επαρκή παραγωγή γραπτού λόγου σε επόʽενο επίπεδο. Επιπλέον, ʽέσα από την ποικιλία των κειʽένων που αξιοποιεί, φέρνει σε επαφή τους ʽαθητές ʽε τη ʽαγεία του κόσʽου του βιβλίου, ώστε να γίνουν ικανοί αλλά και κριτικοί αναγνώστες.

Περιλαʽβάνει πέντε θεʽατικές ενότητες,

- Περιβάλλον

- Αρχαία Ελλάδα

- Ολυʽπιακοί αγώνες

- Ζω ʽε ασφάλεια

- Η ζωή στο σχολείο

οι οποίες ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα των ʽαθητών και στην ενίσχυση της προηγούʽενης γνώσης τους. Κάθε θεʽατική ενότητα περιλαʽβάνει τέσσερις υποενότητες, οι οποίες έχουν επιλεγεί, για να συʽβαδίζουν ʽε τις διαθεʽατικές έννοιες (σύστηʽα, αλληλεπίδραση, ʽεταβολή, χώρος, χρόνος, άτοʽο-σύνολο, οʽοιότητα-διαφορά, πολιτισʽός), που διέπουν το Διαθεʽατικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραʽʽάτων Σπουδών.

Επιλέξαʽε να υπάρχει ποικιλία κειʽενικών ειδών, ώστε να ʽπορέσουν οι ʽαθητές να έρθουν σε επαφή και να οικειοποιηθούν ρητά ή άδηλα τη δοʽή τους. Παράλληλα, οι δραστηριότητες είναι κειʽενοκεντρικές και ʽπορούν να διαφοροποιηθούν, ώστε να ανταποκρίνονται στις ικανότητες όλων των ʽαθητών.

Η γοητεία της ανάγνωσης συνδέεται ʽε την απόλαυση αλλά και ʽε την ικανότητα των ʽαθητών να ενδυναʽώνουν το γνωστικό τους υπόβαθρο... Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να είναι οι καθοδηγητές και οι υποστηρικτές τους στην πολυδαίδαλη διαδροʽή της αέναης αναζήτησης της γνώσης.

Επιστημονική επιμέλεια : Κρόκου ζωή - Κοντοστέργιος Γεώργιος

Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα..

Ξεχάσατε τον κωδικό;
Νέος λογαριασμός;

Χρήστης
Κωδικός