Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΩΔΙΚΑΣ SCRATCH - ΜΑΘΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ 10 ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
κερδίστε 1,89 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
269.0967 |
Βάρος : |
0.432 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
168 |
Barcode : |
9786185488598 |
|
ISBN : |
978-618-5488-59-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2023 |
|
Ηλικία : |
από 6 |
Περιγραφή
Παιχνίδια με τον κώδικα ScratchΜάθετε τα πάντα για το Scratch, μια εύκολη και διασκεδαστική γλώσσα προγραμματισμού για παιδιά και εφήβους. Εξερευνήστε τις βασικές έννοιες και αποκτήστε τις δεξιότητες που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε αμέσως να σχεδιάζετε τα δικά σας παιχνίδια.
Ο Κώδικας Scratch είναι ένας πλήρης και αναλυτικός οδηγός, για παιδιά ηλικίας άνω των 6 ετών, που κάνει την εκμάθηση του προγραμματισμού παιχνιδάκι!
Ακολουθώντας βήμα βήμα τις οδηγίες, τα παιδιά μαθαίνουν όλα όσα χρειάζονται για να φτιάξουν 10 δικά τους απίθανα παιχνίδια και να παίξουν με τους φίλους τους. Και το παιχνίδι ξεκινά!
Οι μικροί προγραμματιστές θα μάθουν τους όρους και τις έννοιες του Scratch και θα χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους για να δημιουργήσουν τα δικά τους παιχνίδια και να τα δουν να ζωντανεύουν μπροστά στα μάτια τους!
Ακολουθήστε απλές οδηγίες, συμβουλευτείτε τα έγχρωμα στιγμιότυπα οθόνης που συνοδεύουν κάθε βήμα και αρχίστε να ανεβαίνετε, μαζί με τα παιδιά σας, ένα ένα τα επίπεδα δυσκολίας.
Ο Matthew Highland είναι ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Σχολής Προγραμματισμού Hackingtons, ενός εκπαιδευτικού οργανισμού στη Βόρεια Καλιφόρνια με αντικείμενο τον προγραμματισμό για παιδιά και εφήβους. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις δραστηριότητες της σχολής στο hackingtons.com.
Μετάφραση: Ιωάννα Χονδού.
Εικονογράφηση: Amir Abou Roumie.