close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ




14,92 € 13,43 €
κερδίστε 1,49 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 7 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.2437
Βάρος :
0.424 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ17
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
189
ISBN :
978-960-9403-00-9
Ετος κυκλοφορίας :
2009

Περιγραφή

"Όλως παραδόξως, ο μαθητής με μαθησιακές δυσκολίες είναι συνήθως ένα προικισμένο παιδί. Οι γνώσεις του εντυπωσιάζουν τον περίγυρό του, αλλά ο κόσμος γύρω του μένει κλειστός και αδιαπέραστος. Αναγκάζεται... να ανασύρει θησαυρούς από τη φαντασία του προκειμένου να φτάσει το επίπεδο των συμμαθητών του, όμως οι προσπάθειές του πέφτουν στο κενό. Η επιτυχία δεν έρχεται ποτέ. Δεν καταλαβαίνει τίποτα από την παράδοση του δασκάλου και οι εργασίες του, γεμάτες ορθογραφικά λάθη, είναι γραμμένες με γράμματα δυσανάγνωστα."

Αλφρέντ Τοματίς


Η δυσλεξία και οι λοιπές μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν σήμερα μια σοβαρή κοινωνική επιδημία που
μαστίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα και ταλαιπωρεί χιλιάδες οικογένειες.
Χρησιμοποιώντας στοιχεία από την ανατομία, τη φυσιολογία, την ψυχολογία και τη γλωσσολογία,
ο καθηγητής Α. Τοματίς εισχωρεί στα άδυτα της λειτουργίας του ακουστικού συστήματος και στις σχέσεις του αφενός με τη φώνηση της γλώσσας, αφετέρου δε με τη μάθηση και την επικοινωνία με τον κόσμο.
Αυτό που ανακαλύπτει είναι μια ευθέως ανάλογη εξάρτηση αυτών των λειτουργιών με τη σωστή
λειτουργικότητα του αυτιού, η οποία ανατομικά ολοκληρώνεται από τον τέταρτο κιόλας μήνα της κύησης (όταν το αυτί αναπτύσσεται πλήρως στο έμβρυο) και στη συνέχεια τροφοδοτεί με πληροφορίες και ενέργεια τον διαρκώς αναπτυσσόμενο εγκέφαλο. Κάθε λοιπόν δυσλειτουργία των παραπάνω διαδικασιών οφείλεται, κατά τον Τοματίς, σε ατελή ενοποίηση η οποία προκαλείται από κακή ανάπτυξη της ακουστικής λειτουργίας εξαιτίας διαφόρων αναπτυξιακών παραγόντων.
Ο καθηγητής Τοματίς κάνει μια πρωτοπόρα ανάλυση της δυσλεξίας και των μαθησιακών
δυσκολιών και η επιτυχία, που απολαμβάνει διεθνώς η μέθοδος θεραπείας που έχει αναπτύξει,
επιβεβαιώνει με το παραπάνω την ορθότητα των θεωριών του.
Συγγραφέας

Tomatis, Alfred

Ο καθηγητής Αλφρέντ Τοματίς γεννήθηκε το 1920 στη Νίκαια της Γαλλίας και πέθανε το 2001. Σπούδασε ιατρική στο Παρίσι, ειδικεύτηκε στην ωτορινολαρυγγολογία και ειδικότερα στη φωνιατρική. Ανέπτυξε τη μέθοδο της Ακουστικο-ψυχο-φωνολογίας που αποτελεί μια διαγνωστική και ηχοθεραπευτική μέθοδο η οποία βελτιώνει την ικανότητα του ατόμου να ακροάται, να αντιλαμβάνεται και να επικοινωνεί. Μέσω της ηχοθεραπευτικής διέγερσης, η μέθοδος επηρεάζει τον ψυχισμό του ανθρώπου, ο οποίος παίζει καθοριστικό ρόλο στην πρόσληψη και αποκωδικοποίηση των ηχητικών μηνυμάτων. Από το 1974 κατέδειξε τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο αυτί και τη φωνή, και μετά από πολυετή έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το αυτί σε συνεργασία με το κεντρικό νευρικό σύστημα ελέγχει την παραγωγή της φωνής. Ο λάρυγγας ακολουθεί απλώς τις οδηγίες τους. Η θεραπευτική τεχνική που θεμελίωσε για την επίλυση των προβλημάτων της ακρόασης και της επικοινωνίας στηρίχθηκε στην επιστημονική ανακάλυψη που κατοχυρώθηκε το 1957 στην Ακαδημία Επιστημών της Γαλλίας και στην Ακαδημία Ιατρικής του Παρισιού υπό τον τίτλο "Φαινόμενο Τοματίς".