close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΝΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ




20,00 € 18,00 €
κερδίστε 2,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 7 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.3053
Βάρος :
0.768 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
436
Barcode :
9789606120527
ISBN :
978-960-612-052-7
Ετος κυκλοφορίας :
2018

Περιγραφή

Στις σύγχρονες κοινωνίες τα δημόσια εκπαιδευτικά συστήματα αντιμετωπίζουν τις διαφορετικές απαιτήσεις των καταναλωτών της εκπαίδευσης με όρους της αγοράς? υπολογίζουν την ποικιλία των επιλογέων του εκπαιδευτικού προϊόντος και επενδύουν στην εκπαίδευση με κριτήριο το ελάχιστο δυνατό κοινωνικό πλεονέκτημα για όσους δεν εντάσσονται στην προοπτική της κεφαλαιακής συσσώρευσης στο παγκοσμιοποιημένο οικονομικό περιβάλλον.
Η περίπτωση της σύστασης των Kαλλιτεχνικών και των Μουσικών Σχολείων μπορεί να είναι ενδεικτική για αυτές τις πολιτικές. Η εκπαίδευση που προσφέρουν αυτά τα σχολεία βασίζεται στην καλλιτεχνική επιτελεστικότητα κάθε χαρισματικού παιδιού και με τον τρόπο αυτό η πολιτική τεχνοκρατία ανταποκρίνεται κυρίως στην επιδίωξη των γονέων να αποκτήσουν δικαίωμα επιλογής σχολείου εντός του δημόσιου χρηματοδοτούμενου εκπαιδευτικού συστήματος. Ωστόσο, καθώς θεωρεί ότι η πεποίθηση των γονέων για το χαρισματικό παιδί τους αποτελεί ιδεολογικά επαρκές αίτιο για τη σύσταση ειδικών σχολείων, κατ’ ακολουθία την αναγάγει σε νομιμοποιητική αρχή ώστε να αποφευχθεί μια πολύ μεγαλύτερη δαπάνη, την οποία θα απαιτούσε η γενικευμένη χρηματοδότηση μουσικών και καλλιτεχνικών μαθημάτων εντεταγμένων στο αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των δημόσιων σχολείων.

Η παρούσα έκδοση αποτελεί μία μελέτη, που εφαρμόζει κοινωνιολογικές μεθόδους και χρησιμοποιεί την επιστημολογία των κοινωνικών επιστημών, προκειμένου να διερευνήσει τις παραπάνω διαπιστώσεις. Παράλληλα αποτελεί ένα βιβλίο με παιδαγωγικό χαρακτήρα, αφού πρόθεσή του είναι να συναιρέσει προβληματισμούς, έρευνες, στοχαστικά συμπεράσματα προς όφελος της ποιοτικής αναβάθμισης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό στρέφεται στην ίδια την κοινωνία και επιχειρεί αντλώντας από τις στάσεις εκείνης να δείξει ότι το ποιοτικό σχολείο δεν είναι μόνον αποτέλεσμα της δράσης εκπαιδευτικών και πολιτικών παραγόντων? είναι πρώτα και κύρια κοινωνική απαίτηση διατυπωμένη με τους πιο διαφορετικούς τρόπους, η οποία πρέπει να αποκρυπτογραφηθεί και να αποκαλυφθεί όχι μόνο στην ιστορία της, αλλά και στη δυναμική της προς το μέλλον? είναι επίσης αποτέλεσμα εκείνων των πολιτικών προθέσεων και επιλογών, οι οποίες ενδιαφέρονται να λειτουργήσουν προωθητικά και όχι υπηρετικά της τεχνοκρατίας, που απογυμνώνει τον πολίτη και αποστεγνώνει την κοινωνική ζωή.