close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ




27,90 € 25,11 €
κερδίστε 2,79 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
106.0247
Βάρος :
0.705 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
416
Barcode :
9789606358586
ISBN :
978-960-635-858-6
Ετος κυκλοφορίας :
2025

Περιγραφή

Ο παρών συλλογικός τόμος εστιάζει σε ζητήματα ανάλυσης, εκμάθησης και διδασκαλίας μιας πρώτης (Γ1) και μιας δεύτερης/ξένης γλώσσας (Γ2/ΞΓ). Επιστήμονες από την Ελλάδα, αλλά και από χώρες της αλλοδαπής, όπως την Κύπρο, την Αυστραλία και τον Καναδά, καταθέτουν τα ευρήματά τους ή συνοψίζουν τη σύγχρονη έρευνα σχετικά με τον σύνθετο χαρακτήρα της εκμάθησης, της γραμματικής περιγραφής και των εκπαιδευτικών εφαρμογών της γνώσης και της χρήσης μιας γλώσσας, είτε είναι Γ1 είτε Γ2/ΞΓ. Λόγω της ευρύτητας της θεματολογίας και της συνοπτικής έκτασης των κεφαλαίων, το βιβλίο αυτό δεν απευθύνεται μονάχα σε ερευνητές, ερευνήτριες, ακαδημαϊκούς και σε φοιτητές και φοιτήτριες που παρακολουθούν προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά μαθήματα στη Γλωσσολογία, αλλά και σε εκπαιδευτικούς και το ευρύ κοινό που επιθυμούν να ενημερωθούν για ποικίλα θέματα που άπτονται της εκμάθησης, της περιγραφής και της διδασκαλίας μιας Γ1 και μιας Γ2/ΞΓ.
Ο τόμος αποτελείται από τριάντα τρία κεφάλαια, τα οποία με βάση το περιεχόμενό τους εντάσσονται σε τέσσερις θεματικές περιοχές. Στην πρώτη θεματική θίγονται ζητήματα διδασκαλίας και αξιολόγησης της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ. Στη δεύτερη θεματική παρουσιάζονται κείμενα τα οποία σχετίζονται με την ανάλυση της γλωσσικής δομής, με γλώσσες αναφοράς την ελληνική και την αγγλική, και την εκμάθηση γλωσσών σε περιβάλλοντα είτε μιας Γ1 είτε μιας Γ2/ΞΓ. Η τρίτη θεματική εστιάζει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων γραμματισμών και πολυγραμματισμών, ενώ στην τελευταία θεματική ερευνώνται θέματα στάσεων και ταυτοτήτων, και ζητήματα εκπαίδευσης και ένταξης δίγλωσσων/πολύγλωσσων μαθητών και μαθητριών.

Επιμέλεια: Ιωάννης Γαλαντόμος, Ελένη Γρίβα