close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ




21,60 € 19,44 €
κερδίστε 2,16 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 7 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
011.2682
Βάρος :
0.464 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
27χ14
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
227
Barcode :
9799607860285
ISBN :
960-7860-28-4
Ετος κυκλοφορίας :
2010

Περιγραφή

Στο βιβλίο αναφέρονται περίπου 129 τεχνικές πωλήσεων στις συζητήσεις που έχουν ο Παύλος και Νίκος.
Πολλές από αυτές θα προβληματίσουν με την υπερβολή τους, οδηγώντας τον αναγνώστη στο εύκολο συμπέρασμα ότι πρόκειται για φανταστικές ιστορίες.
Επειδή κάτι τέτοιο είναι ενδεχόμενο, δίδονται οι εξής διευκρινήσεις:
- 53 από αυτές είναι αληθινές ιστορίες πωλητών της ελληνικής αγοράς
- 49 αναφέρονται σε προσωπικές μου εμπειρίες
- 3 τεχνικές αφορούν αληθινές ιστορίες ελλήνων πωλητών που έζησαν και εργάστηκαν στην Αμερική
- 7 τεχνικές στηρίζονται σε ιστορίες της αγοράς, που διαδίδονται από στόμα σε στόμα μεταξύ πωλητών
- 9 τεχνικές δημιουργήθηκαν προκειμένου να αποδοθεί καλύτερα κάποια τεχνική πωλήσεων
- 8 τεχνικές πωλήσεων προέρχονται από τη σχετική, ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία και μεταφέρθηκαν, με μικρές αλλαγές στο βιβλίο.
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι η πλειονότητα των τεχνικών πηγάζει από αληθινά γεγονότα που συνέβησαν στην ελληνική, άναρχη και ιδιόρρυθμη αγορά μας!
Ας διασκεδάσουμε με τις τεχνικές και ας διδαχθούμε από αυτές, που στην ουσία αναπαράγουν εμάς τους ίδιους, που άλλοτε με την ευφυΐα και άλλοτε με την ανωριμότητά μας, την έχουμε δημιουργήσει κατά τρόπο μοναδικό!
Συγγραφέας

Λάζαρης, Χρήστος Χ.

Ο Χρήστος Λάζαρης σπούδασε Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Στρατηγικό Management στο Kingston University (MBA). Εργάστηκε σε επιτελικές θέσεις επιχειρήσεων στο χώρο των χημικών, των τροφίμων, της διαφήμισης και των ασφαλειών. Σήμερα είναι σύμβολος επιχειρήσεων και εκπαίδευσης, στον τομέα αξιοποίησης ανθρωπίνων πόρων των τμημάτων πωλήσεων. Διδάσκει τεχνικές πωλήσεων, merchanidising, λιανικές πωλήσεις, telemarketing, επικοινωνία, διαπραγματεύσεις, time-stress management. Αρθρογραφεί σε οικονομικά περιοδικά. Συγγραφέας του βιβλίου "Η Εργαλειοθήκη. 101 Σύνεργα Επικοινωνίας στον Τομέα των Πωλήσεων", των εκδόσεων Προπομπός.