close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ




153,02 € 137,72 €
κερδίστε 15,30 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 7 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
019.8564
Βάρος :
3.416 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
29χ21
Εξώφυλλο :
Σκληρό
Σελίδες :
1160
Barcode :
9786185061029
ISBN :
978-618-5061-02-9
Ετος κυκλοφορίας :
2014

Περιγραφή

Η Χημεία είναι θεμελιώδης επιστήμη και πολλοί την αποκαλούν, δικαιολογημένα,
«κεντρική επιστήμη», δεδομένου ότι βρίσκεται στο κέντρο επιστημών, όπως είναι
η Φυσική, η Βιολογία, η Ιατρική, η Γεωλογία και πολλές άλλες εφαρμοσμένες
επιστήμες. Η Χημεία είναι η επιστήμη της ύλης και των μεταβολών στις οποίες
υποβάλλεται. Δεν υπάρχει έμψυχο ή άψυχο υλικό πάνω στη Γη, αλλά και στο
πιο μακρινό αστέρι, που να βρίσκεται έξω από την εμβέλεια της Χημείας.
Το να διδάξεις Χημεία είναι μια ιδιαίτερη πρόκληση. Ο χημικός γνωρίζει ότι η
επιστήμη του είναι ζωτική και δυναμική. Όμως, σε πολλούς φοιτητές –καθένας
με το δικό του υπόβαθρο και τα δικά του ενδιαφέροντα– η Χημεία φαίνεται,
συχνά, κάπως αφόρητη.
Η πρόκληση για όσους διδάσκουν εισαγωγική Χημεία είναι να συλλάβουν τη
συγκίνηση των χημικών ανακαλύψεων τη στιγμή που δίνουν στους φοιτητές τους
μια λογική ερμηνεία των βασικών αρχών, των πειραμάτων και των γεγονότων.
Η πρόκληση για τους φοιτητές είναι να φανούν επιδεκτικοί σε έναν νέο τρόπο
σκέψης, ο οποίος θα τους αφήσει να παρασυρθούν από τη συγκίνηση της
ανακάλυψης.
Τι απαιτείται, λοιπόν, ώστε αυτή η τόσο χρήσιμη επιστήμη να γίνει προσιτή και
ευχάριστη στον φοιτητή; Πώς θα τον εξοικειώσουμε με τις «Κρίσιμες Έννοιες» της
Χημείας; Ποια «Ακολουθητέα Στρατηγική» θα του διδάξουμε ώστε να αναπτύξει
τη συνήθεια μιας δοκιμασμένης και επιτυχημένης προσέγγισης στο χημικό
πρόβλημα; Ποια είναι η εργαλειοθήκη που θα τον εξοπλίσει με τα «Απαραίτητα
Εφόδια» ώστε να διερευνήσει τις «Έννοιες-Κλειδιά» και να αντιμετωπίσει τα κενά
στη γνώση του; Πώς θα κατανοήσει ο φοιτητής ότι οι χημικές εφαρμογές και οι
αφηρημένες έννοιες που διδάσκεται συσχετίζονται με την καθημερινότητα, τη ζωή
και τη σύγχρονη τεχνολογία; Πώς θα τον μάθουμε να «Αυτοαξιολογείται»; Πώς
θα ενισχύσουμε τη μνήμη ενός φοιτητή οπτικού τύπου, ώστε να δομεί και να
εξελίσσει τη γνώση του;
Συγγραφείς

Κλούρας, Νικόλαος Δ.

Ο Νικόλαος Κλούρας γεννήθηκε στη Μυτιλήνη το 1949. Σπούδασε Χημεία στο Χημικό Τμήμα της τότε Φυσικομαθηματικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εκπόνησε τη Διδακτορική Διατριβή του στο Ινστιτούτο Ανόργανης και Αναλυτικής Χημείας του Πολυτεχνείου του Βερολίνου (Technische Universitat Berlin). Το 1977 έλαβε το Διδακτορικό Δίπλωμα των Φυσικών Επιστημών (Dr. rer. nat.) στο πεδίο της Οργανομεταλλικής Χημείας και στη συνέχεια εργάσθηκε ως Post Doc στο ίδιο Ίδρυμα και αργότερα στο Πανεπιστήμιο του Paderborn (Γερμανία). Είναι Καθηγητής Χημείας στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει Γενική και Ανόργανη Χημεία από το 1980, καθώς και Οργανομεταλλική Χημεία από το 1986. Είναι επίσης Καθηγητής - Σύμβουλος και Συντονιστής της Θεματικής Ενότητας «Γενική και Ανόργανη Χημεία» του Προγράμματος «Φυσικές Επιστήμες» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Ερευνητικά ασχολείται με τη σύνθεση και μελέτη οργανομεταλλικών ενώσεων. Έχει ένα σημαντικό αριθμό δημοσιεύσεων σε διεθνή περιοδικά και αρκετές συμμετοχές σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια. Από διδακτικά βιβλία, έχει συγγράψει 3 βιβλία Γενικής και Ανόργανης Χημείας και έχει μεταφράσει στα ελληνικά ένα σύγγραμμα Οργανομεταλλικής Χημείας, ένα σύγγραμμα Γενικής Χημείας, καθώς και ένα βοήθημα Γενικής Χημείας. Επίσης είναι συν-συγγραφέας σε 4 τόμους βιβλίων Γενικής Χημείας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. «Η ταυτότητα των χημικών στοιχείων» είναι το δεύτερο χημικού-ιστορικού περιεχομένου βιβλίο του συγγραφέα, μετά το δοκίμιό του «Πρωτοπόροι της Χημείας» (Πάτρα, 1985).

Ebbing, Darrell D.



Gammon, Steven D.