Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
100 +1 ΙΔΙΟΦΥΪΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
κερδίστε 1,78 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
006.9618 |
Βάρος : |
0.542 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x20 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
344 |
Barcode : |
9789606180514 |
|
ISBN : |
978-960-618-051-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2022 |
Περιγραφή
Οι 100+1 Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ δεν είναι απλώς ένα ακόμη βιβλίο για το μάρκετινγκ. Είναι το ίδιο το μάρκετινγκ αυτό καθ' αυτό. Είναι ένα βιβλίο που μας ταξιδεύει πίσω στο χρόνο, αλλά και στο παρόν, για να μας μυήσει σε αυτό τον συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ, μέσα πάντα από τους σημαντικότερους ανθρώπους που το «όρισαν» στο πέρασμα των χρόνων. Είναι ένα σύγγραμμα που κάθε στέλεχος του μάρκετινγκ θα πρέπει να διαβάσει. Μέσα από αυτό το βιβλίο «παρελαύνουν» άνθρωποι, επιχειρηματίες και μη, που ανακάλυψαν ένα κενό, μία ανικανοποίητη ανάγκη, και έβαλαν τα θεμέλια για την εμπέδωση ορισμένων βασικών αρχών του μάρκετινγκ, όπως το advertorial, το influencer marketing, τη διαφήμιση, τη δημοσιότητα, το viral μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις, το άμεσο μάρκετινγκ, τα εργαλεία της προώθησης πωλήσεων και πολλά άλλα. Σκαπανείς όπως οι Asa Candler (ο μάγος της διαφήμισης), Mary Kay Ash (η μητέρα του network marketing), P.T. Barnum (ο πρώτος publicist), Lee Iacocca (ο καλύτερος πωλητής αυτοκινήτων), αλλά και «μη συνήθεις ύποπτοι» όπως ο Ιούλιος Καίσαρας (ο εφευρέτης του advertorial) και ο Αριστοτέλης (η δύναμη της πειθούς).
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|