Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
32 ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕ
12,00
€
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
119.0950 |
Βάρος : |
0.22 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
12x17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
208 |
Barcode : |
9786185131852 |
|
ISBN : |
978-618-5131-85-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2023 |
Περιγραφή
- "Είστε ακριβός!"- "Ρώτησα έναν φίλο που ξέρει!"
- "Αυτά δεν είναι για εμάς..."
Έχετε ακούσει κάποια από τις παραπάνω φράσεις; Τι σημαίνουν; Πώς τις αντιμετωπίζετε;
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με έναν ιδιαίτερα εύστοχο και χιουμοριστικό τρόπο τις πιο κοινές φράσεις που ακούμε από το στόμα των πελατών μας.
Στο βιβλίο "32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε and πώς να τις ξεπεράσετε" αναλύονται φράσεις πελατών που μας βραχυκυκλώνουν τόσο πολύ και καλύπτουν αρκετές πτυχές της σκοτεινής, φιλοχρήματης ή απλά αστείας όψης των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων, συζητήσεων και συναλλαγών. Από τις υποσχέσεις με πολλά υπονοούμενα («μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές ») μέχρι τις πλάγιες απειλές («θα πάρω και από αλλού προσφορές»), οι φράσεις των πελατών δεν σταματούν ποτέ να μας ψυχαγωγούν και να μας εκπλήσσουν.
Ο συγγραφέας, βασισμένος στην πολυετή εμπειρία του, δίνει έξυπνα business tips, προτείνοντας τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε κάθε μια από τις φράσεις αυτές και να διαχειριστείτε τους πελάτες σας, ξεπερνώντας τις δύσκολες καταστάσεις.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|