close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

55 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ




17,50 € 15,75 €
κερδίστε 1,75 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
119.1237
Βάρος :
0.66 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
14x21
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
432
Barcode :
9789606180460
ISBN :
978-960-618-046-0
Ετος κυκλοφορίας :
2021

Περιγραφή

Η αναπτυξιακή πορεία του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, παρ' όλη την ανακοπή λόγω Covid-19, είναι εντυπωσιακή. Ιδιαίτερα για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελούσε και θα αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πηγές πλούτου. Πέρα από σημαντικός κλάδος οικονομικής δραστηριότητας για την χώρα, ο τουρισμός είναι και σημαντικός εργοδότης. Τα στοιχεία αυτά καθιστούν απαραίτητη την πληρέστερη κατανόηση της τουριστικής βιομηχανίας και των μεθόδων μέσω των οποίων η διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων μπορεί να γίνει αποδοτικότερη.
Το Τουριστικό Marketing σκοπό έχει να βοηθήσει τους επαγγελματίες του Τουρισμού να κατανοήσουν σε βάθος τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της τουριστικής βιομηχανίας και τις ιδιαιτερότητες των τουριστικών υπηρεσιών και να γνωρίσουν τις μεθόδους εκείνες που οδηγούν σε επιτυχημένες στρατηγικές και τακτικές επιλογές μάρκετινγκ στον χώρο των τουριστικών υπηρεσιών ακόμα και της στρατηγικής τοποθέτησης προορισμών.