Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ARBOReTUM (ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ)
κερδίστε 0,99 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
019.1504 |
Βάρος : |
0.195 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
47 |
ISBN : |
960-12-1462-3 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
[...] Το φως γράφει την εικόνα στον αμφιβληστροειδή, το φως γράφει τη φωτογραφία και το φως γράφει ο 'Αρις στις φωτογραφίες του. Το μάτι και η μηχανή γράφουν αυτό που άστραψε στο νου και κράτησε η καρδιά του, δίνοντάς μας την ποίηση από το καθημερινό που μας τριγυρίζει ως εικόνα και πραγματικότητα, που και αυτή κατά βάση είναι συνθεμένη από εικόνες, αφού μέσω αυτών την αντιλαμβανόμαστε. Ο 'Αρις, στη φωτογραφική του διαδρομή, έχει κινηθεί από το τρυφερό και μαυρόασπρο συγκεκριμένο ως το τραχύ, λιγόλογο και χρωματιστό αφηρημένο. Ο 'Αρις είναι έτσι και στη λογοτεχνική του παρουσία, και στη σχεδιαστική του, τόσο στην αρχιτεκτονική όσο και αυτή των εντύπων, αλλά, όσο μπορώ να τον ξέρω, και στη στάση του στα πράγματα. Στο "ARBOReTUM" έχουν βλαστήσει και οι δύο του αγάπες. Πρώτα η τρυφερότητα της ματιάς που συνεπαίρνεται από χρώμα, φως, υφές, σκιές, εντάσεις, επίπεδα και βάθη ή ροϊκότητες και η οποία περι-ορίζεται πίσω από κοφτά καδραρίσματα, οριζόντιες και κατακόρυφες. [...] (Ματούλα Σκαλτσά, καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης και Μουσειολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|