Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Περιγραφή
Το design υπηρετεί την επικοινωνία είτε αυτή αφορά ένα προϊόν είτε μια εταιρεία. Κάθε σχεδιαστής αντιμετωπίζει το πρόβλημα της επιλογής του σωστού συνδυασμού στοιχείων, ώστε να μεταδώσει το μήνυμα με τον πιο κομψό, πρωτότυπο και αποτελεσματικό τρόπο.Με το βιβλίο "Design και Layout - Δημιουργώντας με γραφικά" θα ανακαλύψετε πώς ακριβώς λειτουργεί το design και πώς μπορείτε να δημιουργήσετε σχέδια επαγγελματικού επιπέδου.
Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος εξετάζονται οι διάφορες δυνατές επιλογές στην τοποθέτηση στοιχείων όπως οι λέξεις, τα πλέγματα, τα πλαίσια και οι εικόνες στο χώρο. Εξετάζεται επίσης πώς επιλέγονται και συνδυάζονται τυπογραφικά στοιχεία, εικόνες και χρώμα. Ακόμα ερευνάται η διαδικασία λήψης αποφάσεων για την ιεράρχηση του κειμένου, η ισορροπία κειμένου και εικόνων και, τέλος, οι διάφοροι τύποι εικονογράφησης.
Κάθε θέμα παρουσιάζεται με:
-Ειδικά μικρά σχέδια που δείχνουν τις διάφορες δυνατές επιλογές
-Ασκήσεις στοιχειοθεσίας, ώστε ο αναγνώστης να σχεδιάσει και κατόπιν να εκτιμήσει ο ίδιος την προσπάθειά του
-Επαγγελματικά παραδείγματα από όλο τον κόσμο που δείχνουν τον επιτυχημένο χειρισμό του θέματος.
Στο δεύτερο μέρος, εξετάζεται η παραγωγή λογότυπων, newsletter, φυλλαδίων, περιοδικών, εντύπων, διαφημίσεων, αφισών, συσκευασίας, αρχικών σελίδων website και, τέλος, η παρουσίαση στον πελάτη. Σε αυτό το μέρος παρουσιάζεται η εφαρμογή των αρχών σχεδίασης σε κάθε τομέα. Μελέτες εφαρμογών και παραδείγματα από επαγγελματίες σχεδιαστές ενθαρρύνουν τον αναγνώστη να δημιουργήσει παρόμοιες εργασίες.