Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
DIRECTOR MX 2004 ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ & CD
κερδίστε 3,48 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
010.7405 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
502 |
|
Barcode : |
9789605123178 |
ISBN : |
960512317-7 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Αυτό το βιβλίο έχει σχεδιαστεί ως ένας πρακτικός οδηγός, ο οποίος σας διδάσκει πώς να ξεκινάτε την ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων στο Director MX 2004. Σε αυτό το βιβλίο θα ολοκληρώσετε τέσσερα συναρπαστικά έργα, κατανεμημένα σε 17 μαθήματα. Κάθε έργο και μάθημα επεκτείνετε επί όσων ήδη μάθατε προηγουμένως, ώστε όταν φτάσετε στο τέλος να έχετε αποκτήσει την απαιτούμενη γνώση της διαδικασίας ανάπτυξης. Σε αυτό το βιβλίο θα μάθετε πώς:Να εξοικειωθείτε με το περιβάλλον ανάπτυξης του Director.
Να χρησιμοποιείτε casts και μέλη cast με αποτελεσματικό τρόπο.
Να ενοποιείτε βίντεο, Flash, εικόνες, ήχο και άλλα για να δημιουργείτε παρουσιάσεις με αλληλεπίδραση.
Να συντάσσετε συμπεριφορές και να δημιουργείτε προσαρμοσμένα παράθυρα διαλόγου για αυτές.
Να δημιουργείτε κίνηση ειδώλων με keyframes και τεχνικές προγραμματισμού.
Να χρησιμοποιείτε την Imaging Lingo για να σχεδιάσετε δυναμικά γραφήματα και εικόνες.
Να δημοσιεύσετε τα έργα σας σε CD και στο Web.
Να χρησιμοποιείτε βάσεις δεδομένων για να αποθηκεύετε και να ανακτάτε πληροφορίες με SQL.
Να χρησιμοποιείτε τεχνικές αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού ώστε να απλοποιείτε τα έργα σας.
Να χρησιμοποιείτε τη μέθοδο αποσφαλμάτωσης του Director για να αναγνωρίζετε πιθανά προβλήματα.