Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ECERS-E (ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ)
κερδίστε 1,38 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Η κλίμακα ECERS-E σχεδιάστηκε για να χρησιμοποιηθεί μαζί με την Κλίμακα Αξιολόγησης Περιβάλλοντος Προσχολικής Εκπαίδευσης ECERS-R, μία διεθνώς αναγνωρισμένη μέτρηση της ποιότητας στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση.ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Προλογικό σημείωμα από την Brenda Taggart .
Εισαγωγή στην κλίμακα ECERS-E .
Αξιολόγηση της πρακτικής στο «Foundation» Curriculum
για την προσχολική ηλικία .
Κατανόηση της φύσης της κλίμακας ECERS-E . .
Η κλίμακα ECERS-E και η αξιολόγηση
της εκπαιδευτικής διαδικασίας: η φιλοσοφία της κλίμακας .
Οδηγίες για τη χρήση της κλίμακας . .
Ορολογία
Πριν από τη χρήση των κλιμάκων
Χρήση της κλίμακας ECERS-E . .
Προετοιμασία για την παρατήρηση .
Παράλληλη χρήση των κλιμάκων ECERS-R και ECERS-E
Διεξαγωγή της παρατήρησης .
Βαθμολόγηση της κλίμακας .
Βαθμολόγηση προαιρετικών θεμάτων .
Χρήση συμπληρωματικών (μη-παρατηρήσιμων) στοιχείων
Χρησιμοποιώντας στοιχεία από τα αρχεία
του οργανωμένου προγράμματος .
Οδηγίες όταν το οργανωμένο πρόγραμμα χρησιμοποιείται
ως πηγή πληροφόρησης
Πόσα στοιχεία πρέπει να μελετηθούν;
Το οργανωμένο πρόγραμμα στην Αγγλία .
Παρατηρώντας τα παιδιά
Χρήση της κλίμακας ECERS-E ως εργαλείο αυτοαξιολόγησης
και βελτίωσης
Βελτίωση σε επίπεδο νηπιαγωγείου/παιδικού σταθμού
Βελτίωση σε επίπεδο νομού/περιφέρειας
Γραμματισμός: Θέματα 1-6
Θέματα 1 . Ο γραπτός λόγος στο περιβάλλον της τάξης
2 . Βιβλίο και Γωνιές Γραμματισμού
3 . Οι ενήλικες διαβάζουν με τα παιδιά
4 . Οι ήχοι στις λέξεις
5 . Αναδυόμενη γραφή
6 . Ομιλία και ακρόαση
Μαθηματικά: Θέματα 7-9β
Θέματα 7 . Αρίθμηση και εφαρμογή της αρίθμησης
8 . Ανάγνωση και αναπαράσταση απλών αριθμών
9α . Δραστηριότητες μαθηματικών: Σχήμα
(επιλέξτε ή το 9α ή το 9β)
9β . Δραστηριότητες μαθηματικών:
Ταξινόμηση, αντιστοίχιση και σύγκριση
Επιστήμη και περιβάλλον: Θέματα 10-12γ
Θέματα 10 . Φυσικά υλικά
11 . Γωνιές και υλικά φυσικών επιστημών
12α . Δραστηριότητες φυσικών επιστημών: υλικό περιβάλλον
(επιλέξτε το 12α ή 12β ή το 12γ)
12β . Δραστηριότητες φυσικών επιστημών: φυσικό περιβάλλον
12γ . Δραστηριότητες φυσικών επιστημών: προετοιμασία φαγητού . . . .
Διαφορετικότητα: Θέματα 13-15
Θέματα 13 . Υποστήριξη ατομικών μαθησιακών αναγκών
14 . Ισότητα φύλων και ευαισθητοποίηση .
15 . Φυλετική ισότητα και ευαισθητοποίηση
Φύλλο βαθμολόγησης
Το προφίλ της κλίμακας ECERS-E
Παράρτημα Α: Επισκόπηση των υποκλιμάκων
και των θεμάτων του ECERS-R
Παράρτημα Β: Αξιοπιστία και εγκυρότητα της κλίμακας ECERS-E
Βιβλιογραφία