Βιβλία
				                   
			                        - Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
EXAMINATION FOR THE CERTIFICATE OF PROFICIENCY
κερδίστε 1,55 €
									 									 
																 			Εξαντλημένο
										
								
								| Κωδικός είδους :  |  017.6473 | Βάρος :  |  0.257 kg | |
| Συγγραφέας :  | Εκδότης :  | |||
| Διαστάσεις :  |  28χ21 | Εξώφυλλο :  |  Μαλακό | |
| Σελίδες :  |  96 | ISBN :  |  960-7518-21-7 | |
| Ετος κυκλοφορίας :  |  2000 | 
Περιγραφή
The University of Michigan ECPE -8 Final Examinations is the definitive book for the ECPE Final since it covers every aspect of the examination.The Student 's Book has the following features:- Directly based on the most current examination format
- Fully refl ects the rationale of the University of Michigan ECPE Final
- Cloze and reading passages identical in form and content to those encountered on the University of Michigan ECPE Final
- Composition topics covering a wide variety of issues and giving students opportunities to practice different writing formats
- Speaking activities with color photos and Interview Tips
- Introduction with a comprehensive description of the University of Michigan ECPE Final
The Teacher's Book includes:
- Complete transcripts and answer keys
- Ideas on how to exploit exam materials for language consolidation
- Supplementary reading,writing and speaking activities
The full series has the following components:
- Student's Book
- Teacher's Book
- Companion (Student's &Teacher's)
- Audio cassettes
- CD-ROM 's

 
								 
								 
								 
								 
								
