Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
JAVA ΚΑΙ UML
κερδίστε 5,47 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
010.7351 |
Βάρος : |
1.586 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
838 |
Barcode : |
9789602098028 |
|
ISBN : |
960-209-802-3 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2004 |
Περιγραφή
Ένα ταχύρυθμος οδηγός εκμάθησης που διδάσκει πως να προγραμματίζετε σε Java χρησιμοποιώντας τη UML ως εργαλείο μοντελοποίησης.Τα αντικείμενα παρουσιάζονται από το ξεκίνημα του βιβλίου και τα παραδοσιακά θέματα όπως αυτά των πινάκων περιγράφονται με βάση το αντικειμενοστρεφές μοντέλο προγραμματισμού. Τονίζεται ιδιαίτερα η χρήση των διαθέσιμων κλάσεων, ενώ οι κλάσεις που αφορούν την επικοινωνία με τον χρήστη (JΟptionPanel), ήχο, εικόνα, γραφικά, ταξινόμηση και αναζήτηση καλύπτονται στο πρώτο μέρος του βιβλίου. Η χρήση των δυνατοτήτων της γλώσσας παρουσιάζεται με την ανάπτυξη κατάλληλων μικροεφαρμογών και εφαρμογών.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|