Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
KNOWLEDGE MANAGEMENT ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧ
κερδίστε 2,28 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
011.2924 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
256 |
|
Barcode : |
9789605311469 |
ISBN : |
960-531-146-1 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2004 |
Περιγραφή
Μπορεί οι επιχειρήσεις να είναι κατάφορτες με γνώση, ωστόσο μέρος αυτής της γνώσης δεν είναι προσβάσιμο και μένει αναξιοποίητο. Συχνά η εν λόγω γνώση δεν είναι καν ορατή, καθώς άλλα μέλη της επιχείρησης ή οι πελάτες δεν γνωρίζουν την ύπαρξή της. Το βιβλίο Knowledge Management σας δείχνει τον τρόπο για να αναγνωρίζετε, οργανώνετε και μετατρέπετε τη γνώση σε δράση και, εντέλει, σε κλειδί για τους στρατηγικούς σκοπούς της επιχείρησής σας. Βασίζεται σε μια έρευνα που διενεργήθηκε σε 28 πρωτοπόρες επιχειρήσεις στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Πρόκειται για έναν πρακτικό οδηγό που παρέχει πληθώρα συμβουλών σε ανώτερα και ανώτατα στελέχη για το πώς θα μπορέσουν να υλοποιήσουν την πολιτική διαχείρισης γνώσης της επιχείρησης. Καλύπτει πλήρως και αναλυτικά τα παρακάτω: o Γιατί πρέπει να διαχειριστείς τη γνώση; o Ποιες είναι οι καλύτερες και οι χειρότερες τακτικές; o Χρήση Internet και Intranet o Νέες στρατηγικές διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων o Ολοφάνερο marketing o Προσεγγίσεις στη διαχείριση της γνώσης o Μάθηση και γνώση o Ποιος ο ρόλος της τεχνολογίας o Μέτρηση και αποτίμηση Ο εύχρηστος οδηγός που κρατάτε στα χέρια σας μπορεί να βοηθήσει κάθε επιχείρηση να αντιληφθεί ποιος κρατά τη γνώση, σε ποια μορφή και με ποιο τρόπο θα μπορέσει να την κάνει διαθέσιμη την κατάλληλη στιγμή και στους κατάλληλους ανθρώπους. Ο Καθηγητής Paul R. Gamble είναι διευθυντής στο Surrey European Management School (SeMS), στο Πανεπιστήμιο του Surrey στην Αγγλία. Παράλληλα, είναι συγγραφέας του βιβλίου Up Close and Personal? Customer Relationship Marketing at Work των Εκδόσεων Kogan Page. Ο John Blackwell είναι ανώτατο διευθυντικό στέλεχος της IBM, ενώ ειδικεύεται στην παροχή συμβουλών σε επιχειρήσεις-πελάτες για την υλοποίηση και εφαρμογή συστημάτων και στρατηγικής διαχείρισης της γνώσης.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|