Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
THE BIG BLACK BOOK 2010 ESQUIRE
κερδίστε 22,57 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
019.6714 |
Εκδότης : |
||
Διαστάσεις : |
23x25 |
Εξώφυλλο : |
Σκληρο |
|
Σελίδες : |
95 |
Barcode : |
9789608796850 |
|
ISBN : |
9608796857 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2010 |
Περιγραφή
Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που εκδίδουμε το Big Black Book. Σε ό,τι αφορά το αντρικό στυλ στην Ελλάδα, δεν υπάρχει κανένας οδηγός αντίστοιχος σε ποιότητα και χρηστικότητα πληροφορίας, όπως μπορείτε να καταλάβετε και από τις αντιγραφές από άλλα περιοδικά που ακολουθούν κάθε έκδοσή του.Το Big Black Book δεν μπερδεύει το στυλ με τη μόδα, παρόλο που γνωρίζει πολύ καλά και τις χειμερινές και τις καλοκαιρινές τάσεις της. Το στυλ ως έκφραση προσωπικών επιλογών δεν μπορεί ούτε να περιοριστεί σε δέκα πασαρέλες, ούτε να υπαγορευθεί από δέκα σχεδιαστές. Διαμορφώνεται με την πάροδο του χρόνου, αλλάζει, πηγαίνει μπροστά ή πίσω, τελειοποιείται αργά. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε τα τελευταία χρόνια είναι να επιδείξουμε την αξία των πραγμάτων που αντέχουν, των αγαθών που κρατάνε μια ζωή. Αυτή η έκδοση ποτέ δεν έχει αποθεώσει το τελευταίο γυαλιστερό μοδάτο αντικείμενο. Δε θέλουμε να πούμε στους αναγνώστες μας πώς να ξοδέψουν τα λεφτά τους. Θέλουμε να τους δείξουμε πώς να μην τα χαραμίσουν.
Αυτή είναι η απαίτηση της εποχής, και όλοι πια το έχουν καταλάβει. Οι σχεδιαστές των οίκων μόδας κοιτάνε πια στα αρχεία τους και αναζητούν έμπνευση στο 1950 και στο 1960. Οι ωρολογοποιοί φτιάχνουν ρολόγια που δεν επιδεικνύουν πια τα πολύτιμα μέταλλά τους, αλλά το σκοπό για τον οποίο κατασκευάζονται. Το νόημα είναι η επιστροφή στα πράγματα που ξέρουμε ότι δουλεύουν, αυτά που ο χρόνος έχει αποδείξει ότι έχουν ουσία.
Τώρα πια δεν είναι ουσιώδες να κοιτάς μόνο τον εαυτό σου. Δεν είναι ωφέλιμο να επιδιώκεις μόνο το συμφέρον σου αδιαφορώντας για το τι συμβαίνει δίπλα σου, δεν αξίζει να κυνηγάς την πολυτέλεια και να την επιδεικνύεις. Δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει καταλάβει ότι αυτά τα πρότυπα που αποθεώσαμε τα χρόνια που πέρασαν, με τις κυνικές συμπεριφορές, τις ατομικές φιλοδοξίες, την παρασιτική συμπεριφορά, είναι αυτά που μας κατάντησαν εδώ. Θέλουμε να επιστρέψουμε σε αυτά που πάντα ξέραμε ότι έχουν πραγματική αξία. Στο να δίνεις το λόγο σου και να τον κρατάς. Στο να δείχνεις το χαρακτήρα σου εμμένοντας στις αρχές σου. Στο να φροντίζεις για τους φίλους σου. Στο να μπαίνεις στη θέση του άλλου, ακόμα κι αν δεν τον γνωρίζεις. Στο να χειρίζεσαι την πίεση με ευγένεια. Στο να βοηθάς χωρίς να σ' το ζητάνε. Στο να θυσιάζεις από τα δικά σου για να έχουν και οι άλλοι. Στο να παίζεις για την ομάδα, ακόμα και αν δε σκοράρεις.
Δεν ξέρω αν κάποιοι θα αποκαλούσαν ανθρώπους με τέτοιες συμπεριφορές ιππότες. Ξέρω ότι αυτοί είναι οι άνθρωποι που μας αρέσουν, γι' αυτούς γράφουμε και αυτοί θέλουμε να μας διαβάζουν.