Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΛΟ - ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
κερδίστε 3,19 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
006.9103 |
Βάρος : |
0.72 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
416 |
Barcode : |
9789600116946 |
|
ISBN : |
978-960-01-1694-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2015 |
Περιγραφή
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ μελετάει την φαινομενολογία της μάθησης και της διδασκαλίας των μαθηματικών. Η δυνατότητά μας να αντιλαμβανόμαστε και να περιγράφουμε σήμερα με σχετική επάρκεια την αναστοχαστική διεργασία που συμβαίνει κατά την (και για την) οικοδόμηση των μαθηματικών εννοιών, οφείλεται στην εξέλιξη των υποθέσεων και των ερευνών της Διδακτικής των Μαθηματικών τα τελευταία σαράντα περίπου χρόνια.Η ίδια η μαθηματική επιστήμη εξελίσσεται επανερχόμενη συνεχώς σε ανοιχτά ερωτήματα που έχουν τεθεί σε χρονικά μακρινές εποχές. Η μαθηματική έρευνα επαναδιατυπώνει ερωτήματα που μπόρεσαν να εκφωνηθούν χάρη στη δύναμη των μαθηματικών να υπερβαίνουν τα άμεσα αντιληπτά και τα εκφραστικά όρια της εκάστοτε εποχής τους. Η τυχόν επίλυση παλαιών ερωτημάτων πλάι στα νεότερα φωτίζει διαφορετικά τις ιστορικές διαδρομές έως σήμερα και μας επιτρέπει να αντιλαμβανόμαστε νέες νοητικές πραγματικότητες και μαθηματικές θεωρίες. Ορισμένες από αυτές ενδεχομένως να μπορούμε να μοντελοποιούμε και είτε να τις αναπτύσσουμε τεχνολογικά είτε να τις ενσωματώνουμε οργανωσιακά στη δομή και τη λειτουργία των ανθρώπινων κοινωνιών και των δραστηριοτήτων μας. Το νέο αυτό, χαρακτηριστικά μαθηματικογενές περιβάλλον επανέρχεται στον ανθρώπινο νου και δημιουργεί νέες δυνατότητες μαθηματικής επινόησης και κατασκευής. Αντί-στοιχη είναι η πορεία της μάθησης των μαθηματικών και σε αυτά τα ίχνη προσπαθεί να σχεδιάσει τη μαθηματική εκπαίδευση η Διδακτική των Μαθηματικών.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|