Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝ,ΠΑΡΟΝ ,ΜΕΛΛΟΝ
κερδίστε 1,51 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
010.7951 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
224 |
|
Barcode : |
9789606759529 |
ISBN : |
978-960-6759-52-9 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2010 |
Περιγραφή
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) ανήκει στα μαθήματα του κύκλου Πληροφορικής και Υπηρεσιών της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης του Γενικού Λυκείου. Διδάσκεται από το σχολικό έτος 1999-2000 στη Γ΄ και στη Δ΄ τάξη ημερησίων και εσπερινών λυκείων και εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο. Αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα που διδάσκουν σήμερα οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς σχετίζεται τόσο με την εισαγωγή των μαθητών και μαθητριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όσο και με τη γνωστική τους ανάπτυξη.Στην έκδοση αυτή, περιλαμβάνονται εννέα (9) εργασίες εκπαιδευτικών και ερευνητών που αναλύουν με θεωρητικό και πρακτικό τρόπο το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του μαθήματος ΑΕΠΠ. Τα άρθρα κατηγοριοποιούνται στις ακόλουθες τέσσερις ενότητες: α) αποτελέσματα ερευνών και μελετών, β) εκπαιδευτικά λογισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού, γ) διδακτικό πακέτο και δ) το μέλλον του μαθήματος ΑΕΠΠ και στόχο έχουν τη βελτίωση του μαθήματος, την κοινή αντιμετώπιση διαφόρων ζητημάτων και τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πλαισίου για μελλοντικές συζητήσεις.
Η συλλογή, επιμέλεια και διάρθρωση αυτού του τόμου, έγινε με γνώμονα α) την πρακτική αξιοποίηση των εργασιών από μάχιμους εκπαιδευτικούς που είτε κάνουν τα πρώτα βήματά τους στη διδασκαλία του μαθήματος, είτε έχουν σημαντική εμπειρία, αλλά θέλουν να εντοπίσουν μικρές λεπτομέρειες που θα βελτιώσουν περαιτέρω τη διδασκαλία τους, β) τη χρήση του από άλλους ερευνητές και γ) τη διδακτική χρήση του σε μαθήματα αλγοριθμικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.