Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
κερδίστε 2,29 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
011.3584 |
Βάρος : |
0.59 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
312 |
Barcode : |
9789604611195 |
|
ISBN : |
978-960-461-119-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Το ολοκληρωμένο αυτό εγχειρίδιο καλύπτει πολύπλευρα το θέμα της ανάπτυξης νέων υπηρεσιών και απευθύνεται σε φοιτητές και ερευνητές, τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, καθώς και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με την ανάπτυξη νέων προϊόντων στον καίριο τομέα των υπηρεσιών.Πρόκειται για ένα κείμενο που επιτρέπει σε φοιτητές, σπουδαστές και εργαζόμενους να συλλάβουν πραγματικά τις θεωρίες της διοίκησης και της ανάπτυξης νέων υπηρεσιών, να τις κατανοήσουν και να τις εφαρμόσουν στην πράξη.
Ουσιαστικά, το βιβλίο παρέχει τη βάση για ένα διδακτικό εγχειρίδιο στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών. Περιλαμβάνει πλούσια βιβλιογραφία όσον αφορά στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και τεκμηριωμένο ερευνητικό πλαίσιο σε επιλεγμένους τομείς της ελληνικής πραγματικότητας.
Πιο συγκεκριμένα, στο βιβλίο μελετώνται κυρίως τρεις τομείς της οικονομίας των υπηρεσιών:
- Ο τουρισμός, με έμφαση στον προσδιορισμό κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών στις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες της Ελλάδας.
- Η μέτρηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας στον τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας και η βιβλιογραφική ανασκόπηση ελληνικών και διεθνών ερευνών του χώρου.
- Η επιχειρηματικότητα, όπου παρουσιάζονται αποτελέσματα της πανελλήνιας έρευνας για τη λειτουργία του venture capital και των Εταιριών Κεφαλαίου Επιχειρηματικών Συμμετοχών (ΕΚΕΣ) στη χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας αποτυπώνοντας το προφίλ των εταιριών, την επενδυτική πολιτική τους καθώς και τις μορφές χρηματοδότησης.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|