Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΝΘΟΛ.ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΩΝ ΓΕΝ.ΔΙΔΑΚΤ.ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓ.Θ
κερδίστε 1,99 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2246 |
Βάρος : |
0.602 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
348 |
|
Barcode : |
9789600112443 |
ISBN : |
978-960-01-1244-3 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Ποιες είναι οι ιδέες του Piaget και πού συναντώνται επιρροές τους; Ποια είναι, κατά τον Maslow, η ταξινόμηση των ανθρώπινων αναγκών; Τι είναι η ανακαλυπτική μάθηση και τι η δεκτική; Τι διαφέρει η βραχυπρόθεσμη μνήμη από τη μακροπρόθεσμη; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της μαθητοκεντρικής διδασκαλίας έναντι της δασκαλοκεντρικής; Ποιες διαφορές έχει ο κονστρουβισμός από τον μπιχιεβορισμό;Τους δύο τελευταίους αιώνες (19ος και 20ος), με τη συμβολή διακεκριμένων Παιδαγωγών και Ψυχολόγων, τέθηκαν και ερευνήθηκαν σε βάθος αρκετά γενικά και ειδικά θέματα, που αφορούν τόσο της Παιδαγωγική και την ψυχολογία του παιδιού, και κατ' επέκταση του μαθητή, όσο και θέματα γενικής διδακτικής των διαφόρων επιστημονικών πεδίων. Συγχρόνως, δημιουργήθηκε η ανάγκη για σαφή προσδιορισμό αυτών των νέων παιδαγωγικών μεθόδων και πορισμάτων.
Το παρόν βιβλίο, λοιπόν, εν είδει πανδέκτη, προσφέρει θεμελιώδεις γνώσεις σε θέματα γενικής διδακτικής και ψυχοπαιδαγωγικών θεμάτων και κάτω απ' αυτό το πρίσμα θα πρέπει να κριθεί από τον αναγνώστη. Όροι αντλημένοι από σύγχρονη και "παραδοσιακή", ελληνική και ξενόγλωσση, βιβλιογραφία βοηθούν τον συγγραφέα, μετά από επιμήκη ενασχόληση με το θέμα, να εκπληρώσει τους στόχους του και οδηγούν, με σαφή και προσιτό τρόπο, δίχως περιθώρια παρερμηνειών, τους αναγνώστες στην πρόσληψη και την κατανόηση των Βασικών Αρχών της Παιδαγωγικής Επιστήμης και των σημαντικότερων Ψυχοπαιδαγωγών με τις ιδέες τους.