Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΞΙΟΛΟΓΙΑ & ΠΑΙΔΕΙΑ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ
κερδίστε 1,79 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
006.5142 |
Βάρος : |
0.539 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
23χ16 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
318 |
Barcode : |
9789604022038 |
|
ISBN : |
960-402-203-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Αν συνδυάσουμε τους όρους φιλοσοφία, αξιολογία και παιδεία, μπορούμε να οδηγηθούμε σε ορισμένες σταθερές απολήξεις. Η αξιολογία, ως ελέγχουσα το status των διαμορφωνόμενων στην ιστορική διαδρομή αξιών, εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας υπό την έννοια της αξιακής εποπτείας των αποτελεσμάτων των ηθικών κατά πρώτον και κοινωνικών πράξεων του ανθρώπου ή των συλλογικών σωμάτων. Θέτει συνοπτικά το φιλοσοφικό και διεπιστημονικό ερώτημα περί της αξίας και εκτιμάται ως κλάδος της φιλοσοφίας που ασχολείται με τις αξίες στο χώρο της επιστήμης, της αισθητικής, της οικονομίας και ιδιαίτατα της ηθικής. Παράλληλα και η παιδεία συνυπάρχει με την φιλοσοφία στον όρο "φιλοσοφία της παιδείας", ο οποίος περιλαμβάνει τα ζητήματα που σχετίζονται με την εκπαιδευτική θεωρία και τη γνώση, αλλά και τις αξίες και τα ιδεώδη που είναι ενσωματωμένα στην ηθική. Είναι προφανές ότι οι έννοιες φιλοσοφία και παιδεία συνυπάρχουν στα αξιολογικά περιεχόμενα των πεδίων αυτών και δίνουν ένταση στα αντίστοιχα γνωσιολογικά και ηθικά προβλήματα.Επανέκδοση: Βάνιας, 2002.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|