Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ - Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
κερδίστε 1,56 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
013.9749 |
Βάρος : |
0.772 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21x29 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
304 |
Barcode : |
9789605635749 |
|
ISBN : |
978-960-563-574-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2023 |
Περιγραφή
Το εκπαιδευτικό βιβλίο Ασκήσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα Α΄ Γυμνασίου οργανώνεται σε δέκα (10) ενότητες που αντιστοιχούν στις ενότητες του σχολικού βιβλίου για τη Νεοελληνική Γλώσσα της Α΄ Γυμνασίου.Κάθε ενότητα περιλαμβάνει:
α. τεστ αυτοαξιολόγησης με ερωτήσεις Σωστού-Λάθους, με το οποίο οι μαθητές/-τριες αξιολογούν τις γνώσεις τους στη θεωρία κάθε ενότητας,
β. ασκήσεις γραμματικής, συντακτικού, λεξιλογίου και οργάνωσης του λόγου, μέσω των οποίων εφαρμόζουν τη θεωρία και εξασκούνται συστηματικά με στόχο την εμπέδωσή της. Συμπεριλαμβάνονται ασκήσεις πολλαπλής επιλογής στο πρότυπο του Διεθνούς Προγράμματος Αξιολόγησης Μαθητών PISA.
Οι αιτιολογημένες απαντήσεις στις ερωτήσεις των τεστ αυτοαξιολόγησης και οι Πίνακες Γραμματικής στο τέλος του βιβλίου έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τους/τις μαθητές/-τριες να αναπληρώνουν ενδεχόμενα κενά στις θεωρητικές τους γνώσεις και να απαντούν εύστοχα στις ασκήσεις.