Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ
κερδίστε 1,66 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
011.4378 |
Βάρος : |
0.44 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
280 |
Barcode : |
9789604619849 |
|
ISBN : |
978-960-461-984-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2019 |
Περιγραφή
Αν θες να σε δουν, μάθε πρώτα να βλέπειςΜάρκετινγκ για το οποίο μπορείτε να είστε υπερήφανοι!
Ο Σεθ Γκόντιν προσφέρει για πρώτη φορά το απόσταγμα της γνώσης του στο μάρκετινγκ σε ένα εύληπτο, διαχρονικό βιβλίο. Στην καρδιά της προσέγγισής του βρίσκεται μια μεγάλη ιδέα:
Οι μεγάλοι επαγγελματίες του μάρκετινγκ δεν χρησιμοποιούν τους καταναλωτές για να λύσουν τα προβλήματα της εταιρείας τους -χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ για να λύσουν τα προβλήματα άλλων ανθρώπων. Δεν "κάνουν φασαρία" απλώς -κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Το πραγματικά ισχυρό μάρκετινγκ βασίζεται στην ενσυναίσθηση, τον συναισθηματικό μόχθο και τη γενναιοδωρία.
Μάθετε να εντοπίζετε το κατάλληλο ακροατήριο, τη μικρότερη βιώσιμη αγορά? να εμπνέετε εμπιστοσύνη και να εξασφαλίζετε συναίνεση? να υιοθετείτε τις ιστορίες που χρησιμοποιούν οι οπαδοί σας, να βρίσκετε το κουράγιο να δημιουργείτε ένταση και να την εκτονώνετε και, το κυριότερο, να προσφέρετε στους ανθρώπους τα εργαλεία και τις ιστορίες που θα τους επιτρέψουν να πετύχουν τους στόχους τους.
Είναι καιρός να σταματήσετε να αποφεύγετε την αλήθεια, να στέλνετε μηνύματα σπαμ και να έχετε ενοχές για τη δουλειά σας. Είναι καιρός να σταματήσετε να μπερδεύετε τα στατιστικά στοιχεία των κοινωνικών μέσων με τις προθέσεις του κοινού. Είναι καιρός να σταματήσετε να σπαταλάτε χρήματα για να κλέβετε την προσοχή του κόσμου, γιατί αυτό δεν αποδίδει μακροπρόθεσμα. Είναι καιρός να σας προσέξουν, αλλά αυτό θα γίνει αφού πρώτα μάθετε να παρατηρείτε εσείς.
Επίσημο best seller των ΝΥ Times, Wall Street Journal, Amazon
Νούμερο 1 επιχειρηματικό βιβλίο στην Ιταλία
Είπαν για το βιβλίο:
«Πιστεύω πως με την ανάγνωση αυτού του βιβλίου θα δείτε το μάρκετινγκ σαν μια ευγενή περιπέτεια για να επιτύχετε μεγάλη και θετική αλλαγή στον κόσμο.»
-Talia Schmidt, talktechmarketing.com
Μετάφραση: Δάφνη Παπαδούδη
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|
Συχνά αγοράζονται μαζί