Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
κερδίστε 1,39 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.1842 |
Βάρος : |
0.259 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
161 |
Barcode : |
978960375959 |
|
ISBN : |
960-375-959-7 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Τα κείμενα του βιβλίου αυτού προέκυψαν από τις παρουσιάσεις ημερίδας με διεθνή συμμετοχή, που πραγματοποιήθηκε στη Σχολή Μωραΐτη με θέμα «Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας: Από το έργο του Ιωσήφ Σολομών στις σημερινές προσπάθειες στην Ελλάδα και αλλού». Η ημερίδα διοργανώθηκε από τη Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών και τη Σχολή Μωραΐτη στις 12 Φεβρουαρίου 2005 με τη συμμετοχή 500 περίπου ατόμων.Με το βιβλίο αυτό παρέχεται μια εικόνα της αυτοαξιολόγησης στην Ελλάδα και επίσης παρουσιάζονται ορισμένες ευρωπαϊκές και διεθνείς όψεις της από το 1997 μέχρι σήμερα. Η επιτυχία της ημερίδας καθώς και ο μεγάλος αριθμός συμμετασχόντων σε αυτή δείχνουν το ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον που υπάρχει σχετικά με το θέμα της αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας. Ένα θέμα ιδιαίτερα επίκαιρο, παρόλο που ακόμη δεν αποτελεί εύκολα αναγνωρίσιμο εκπαιδευτικό ρεύμα.