Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
κερδίστε 5,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
011.4308 |
Βάρος : |
1.2 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21x29 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
424 |
Barcode : |
9789604616701 |
|
ISBN : |
978-960-461-670-1 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2016 |
Περιγραφή
Δεύτερη έκδοση - αναθεωρημένη και πλήρως ενημερωμένηΤο βιβλίο Βασικές αρχές επιχειρηματικής στρατηγικής είναι ένα εκτενές και περιεκτικό πανεπιστημιακό σύγγραμμα που απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές.
Γραμμένο με προσιτό τρόπο και λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των φοιτητών, ακολουθεί μια σαφή και εύληπτη προσέγγιση που συνοδεύεται από έγκυρο και ευρύ θεωρητικό υπόβαθρο.
Μερικά από τα χαρακτηριστικά του βιβλίου:
Δέκα κεφάλαια που καλύπτουν όλα τα θέματα ενός τυπικού εξαμηνιαίου μαθήματος.
Συνοπτική και ολοκληρωμένη θεώρηση της υλοποίησης της στρατηγικής με εστίαση στη στρατηγική στην πράξη.
Συμπερίληψη του μη κερδοσκοπικού τομέα.
Μελέτες περιπτώσεων στην αρχή και το τέλος των κεφαλαίων που καλύπτουν μια σειρά πραγματικών παραδειγμάτων από ολόκληρο τον κόσμο.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα και παρατηρήσεις από τις μελέτες περιπτώσεων σε όλα τα κεφάλαια, που δίνουν μια πρόσθετη διάσταση στο επιστημονικό αντικείμενο.
Η νέα αμερικανική έκδοση αποτελεί ένα ισορροπημένο μείγμα θεωρίας και εφαρμογής στο στρατηγικό μάνατζμεντ και αντανακλά τις πρόσφατες εξελίξεις στο επιχειρηματικό περιβάλλον και την έρευνα στη στρατηγική.